motorblok B28

Stel hier al je technische vragen over Volvo en Volvo-oldtimers.

Moderator: Youk

Plaats reactie
benny
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2015, 09:28

motorblok B28

Bericht door benny » 17 jun 2015, 20:36

Heeft er iemand een idee hoe je het verschil kan weten tussen een 2700 en een 2850 cc blok?
Staat dit op één of andere manier op het blok (code?)?
Ik zoek een blok V6, 2850 cc, boring 91 mm. Koppen, carbu of injectie hoeven niet.
Het is de bedoeling om dit als reserve klaar te maken voor mijn wagen.
REDEN: De compressie begint stilaan minder te worden (tussen 8.7 en 10.3).
Bedankt om mee te uit te kijken.

Groetjes Benny.

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1584
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: 9940
Contacteer:

Re: motorblok B28

Bericht door DJ_Karinsky » 17 jun 2015, 22:16

Kop reviseren (kleppen) of zuigerveren vervangen geen oplossing ? Als je nu al verlies hebt wil dat zeggen dat het volle vermogen van uw motor niet meer beschikbaar is, ook niet zo gezond lijkt me ...
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Plaats reactie