pv 444 1953
Moderator: Youk
Re: pv 444 1953
nog eens een klein updatke
ondertussen weer een paar weken bezig geweest met schuren en plamuren samen met amazonneke
en ja hoor de kas begint zich netjes te vormen,
de volledige onderkant is nog eens nagezien en in de teroson gezet ,
buiten de plaats waar de overdrive moet passen die moet nog bewerkt worden,
naden kit is ook reeds ingevuld langs onder en binnenin.
de kas zelf is helemaal bijgewerkt en terug opnieuw in de coating gezet en al netjes in de spuitplamuur gezet,
nu terug de kas inspecteren ,de spuitplamuur blokken en dan gaat de grondverf erover
maar nu laat ik het rusten tot de overdrive is nagezien en aangepast.
zo staan we weer een stapje dichter naar de afwerking en montage van den '53
hierbij de link van de laatste werken
http://s1110.photobucket.com/albums/h46 ... 1QQtppZZ32
zoals gewoonlijk word vervolgd
ondertussen weer een paar weken bezig geweest met schuren en plamuren samen met amazonneke
en ja hoor de kas begint zich netjes te vormen,
de volledige onderkant is nog eens nagezien en in de teroson gezet ,
buiten de plaats waar de overdrive moet passen die moet nog bewerkt worden,
naden kit is ook reeds ingevuld langs onder en binnenin.
de kas zelf is helemaal bijgewerkt en terug opnieuw in de coating gezet en al netjes in de spuitplamuur gezet,
nu terug de kas inspecteren ,de spuitplamuur blokken en dan gaat de grondverf erover
maar nu laat ik het rusten tot de overdrive is nagezien en aangepast.
zo staan we weer een stapje dichter naar de afwerking en montage van den '53
hierbij de link van de laatste werken
http://s1110.photobucket.com/albums/h46 ... 1QQtppZZ32
zoals gewoonlijk word vervolgd
Re: pv 444 1953
nu dat de nieuwe M41 er is kunnen we verder met de aanpassing van den tunnel
hierbij het begin van het voor mij toch stressie jobke omdat ik achteraf desondanks de verbreeding ,
toch een beetje het origineel zicht wil behouden
hierbij het begin van het voor mij toch stressie jobke omdat ik achteraf desondanks de verbreeding ,
toch een beetje het origineel zicht wil behouden
Re: pv 444 1953
nu alles terug een beetje in de vorm van het originele zetten en er zal weinig van te merken zijn van de verbreding
Re: pv 444 1953
men eerste tunnel ervaring is een feit
kvind zelf wel vrij netjes gedaan en zo goed als de originele vormen er terug in gebracht
nu nog wat beter in vorm zetten en afwerken
kvind zelf wel vrij netjes gedaan en zo goed als de originele vormen er terug in gebracht
nu nog wat beter in vorm zetten en afwerken
Re: pv 444 1953
vandaag aan de afsluitkap begonnen maar net niet afgekregen,
bij de laatste laswerken is men las apparaat het aan het begeven
maar men ziet toch al wat resultaat
nog verder aflassen en de vorm beetje bijgeven en afwerken,
als tunnel en sluitkap afgewerkt zijn dan zou je er niets meer van mogen merken
eind volgende week is de planning om om de achteras en voortrein voorlopig te plaatsen ,
dit om zelf een beugel te maken voor de gear box en te weten hoe men cardan moet aangepast worden .
en zien of alles op een " originele " manier past en of ik niets vergeten ben
hierbij de link met meerdere foto's van de tunnel werken
http://s1110.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=0
bij de laatste laswerken is men las apparaat het aan het begeven
maar men ziet toch al wat resultaat
nog verder aflassen en de vorm beetje bijgeven en afwerken,
als tunnel en sluitkap afgewerkt zijn dan zou je er niets meer van mogen merken
eind volgende week is de planning om om de achteras en voortrein voorlopig te plaatsen ,
dit om zelf een beugel te maken voor de gear box en te weten hoe men cardan moet aangepast worden .
en zien of alles op een " originele " manier past en of ik niets vergeten ben
hierbij de link met meerdere foto's van de tunnel werken
http://s1110.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=0
Laatst gewijzigd door pv,ke op 21 nov 2012, 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: pv 444 1953
Gaat netjes worden !!!
volvo 480 1988 (knal)-rood
altijd intresse in een pre 50 pv ...
altijd intresse in een pre 50 pv ...
Re: pv 444 1953
traag maar zeker ppfffff
- stef25042504
- Berichten: 332
- Lid geworden op: 21 okt 2004, 21:03
- Locatie: Bilzen
Re: pv 444 1953
Als ik u was zou ik niet teveel afwijken van het origineel.
Het is allemaal mooi en wel, maar als er europees door de FIFA volgend op papier gezet is, kan dit wel inpakt hebben op veel gemodifieerde auto's.
3. The Member States have proposed to change the definition of a historic vehicles from:
vehicle of historic interest’ means any vehicle which fulfills all the following conditions :
- It was manufactured at least 30 years ago,
- It is maintained by use of replacement parts which reproduce the historic
components of the vehicle;
- It has not sustained any change in the technical characteristics of its main
components such as engine, brakes, steering or suspension and
- It has not been changed in its appearance;
To:
Het is allemaal mooi en wel, maar als er europees door de FIFA volgend op papier gezet is, kan dit wel inpakt hebben op veel gemodifieerde auto's.
3. The Member States have proposed to change the definition of a historic vehicles from:
vehicle of historic interest’ means any vehicle which fulfills all the following conditions :
- It was manufactured at least 30 years ago,
- It is maintained by use of replacement parts which reproduce the historic
components of the vehicle;
- It has not sustained any change in the technical characteristics of its main
components such as engine, brakes, steering or suspension and
- It has not been changed in its appearance;
To:
Re: pv 444 1953
Dat gaat voor velen een probleem worden denk ik.stef25042504 schreef:Als ik u was zou ik niet teveel afwijken van het origineel.
Het is allemaal mooi en wel, maar als er europees door de FIFA volgend op papier gezet is, kan dit wel inpakt hebben op veel gemodifieerde auto's.
3. The Member States have proposed to change the definition of a historic vehicles from:
vehicle of historic interest’ means any vehicle which fulfills all the following conditions :
- It was manufactured at least 30 years ago,
- It is maintained by use of replacement parts which reproduce the historic
components of the vehicle;
- It has not sustained any change in the technical characteristics of its main
components such as engine, brakes, steering or suspension and
- It has not been changed in its appearance;
To:
240DL 1986 196000km
164E 1973 151000km
164E 1973 151000km
- stef25042504
- Berichten: 332
- Lid geworden op: 21 okt 2004, 21:03
- Locatie: Bilzen
Re: pv 444 1953
Verwacht wordt dat dit document gedelibereerd wordt door het europese parlement juli 2013.
Ziehier de volledige tekst:
http://www.fiva.org/EN/Downloads/EU%20u ... nglish.pdf
Ziehier de volledige tekst:
http://www.fiva.org/EN/Downloads/EU%20u ... nglish.pdf
Re: pv 444 1953
Ziet er al proper uit , ben benieuwd naar het eindresultaat ...
robin
robin
volvo 480 1988 (knal)-rood
altijd intresse in een pre 50 pv ...
altijd intresse in een pre 50 pv ...
Re: pv 444 1953
make over nearly done first test drive ,onderste link is via facebook
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Re: pv 444 1953
hey thx ,
ja juist mijn tunnel afwerken en we kunnen al aan lakken denken
welke stukken bedoel je juist carrosserie plaat of chassis benodigdheden of rubbers of motor en schakelbak
http://www.scandcar.nl/volvo-onderdelen-webshop/
http://www.skandix.de/en/
E-bay enzo.............
soms iets laten maken of zelf iets maken hangt er vanaf wat je wil
ikzelf heb ook nog wel wat onderdelen liggen om iemand uit de nood te helpen (vooral plaatwerk nog)
grtz
ja juist mijn tunnel afwerken en we kunnen al aan lakken denken
welke stukken bedoel je juist carrosserie plaat of chassis benodigdheden of rubbers of motor en schakelbak
http://www.scandcar.nl/volvo-onderdelen-webshop/
http://www.skandix.de/en/
E-bay enzo.............
soms iets laten maken of zelf iets maken hangt er vanaf wat je wil
ikzelf heb ook nog wel wat onderdelen liggen om iemand uit de nood te helpen (vooral plaatwerk nog)
grtz