Webshops .........

Geef hier technische tips en ervaringen over Volvo-oldtimers.

Moderator: Youk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: Gent
Contacteer:

Webshops .........

Bericht door DJ_Karinsky » 19 jul 2018, 13:16

Ik had eens wat besteld bij Oscaro.be op 18/07/2016, bestelling van 336 EUR. Er waren geen problemen en er werd geleverd wat ik had gevraagd tegen een zeer scherpe prijs (oa benzinedrukregelaar voor PRV B280E dat nergens anders goedkoper was) – verschil van 20-30 euro tov andere sites enzz.
Onlangs op 05/05/2018 (mijn 2e bestelling daar ooit) er ook wat besteld , kofferpompen voor 1992 940 sedan van Stabilus. Een grote misser zo blijkt !!!!!!
Eerst hadden ze het merk Stabilus niet maar alle andere merken wel, ik zeg doe dan Monroe, Febi, Metzger, …. , krijg ik een mail terug na 5 dagen dat die ook niet beschikbaar zijn in hun magazijn ??? Zal wel zijn dat de prijs niet meer klopt op hun site en dat ze nu duurder geworden zijn. Ik stuur terug dat die prijs mij niet kan schelen als het wat meer is, maar dat ik de veren nodig heb (9mei) . Zie hieronder voor een verloop van de soap ....

- 05/05 : ik plaats bestelling en betaal 33,75 euro.

- 06/05 : ik krijg een mail dat ze niet leverbaar zijn (stabilus)

- 07/05 : ik doe een voorstel dat het ook kofferpompen van een ander goed merk mogen zijn (monroe, febi, metzger)

- 09/05 : alle referenties die u opgeeft zijn beschikbaar in onze catalogus.

- 17/05 08u53 : nog geen antwoord gekregen van hen sinds mijn mail op 09/05, ik stuur een mail terug of er nog updates zijn mbt de kofferpompen.

- 23/05 11u07 : (oscaro) wat is het dat u besteld ? Ik begrijp uw vraag niet mbt Monroe 2xML5347

- 23/05 15u19: (ik) ik heb besteld op 9 mei (zie mails hieronder), 2 kofferveren Monroe , de communicatie gaat moeilijk hé … geef maar mijn geld terug, ik bestel ze ergens anders wel.

- 23/05 15u22: (oscaro) : ik begrijp uw vraag niet, heb je een bestelling geplaatst ? Wens je een bestelling te plaatsen ? Wees precies aub.

- 23/05 17u00 ( ik) : dan verzamel ik reeds alle gestuurde mails naar hen : Ik heb een bestelling geplaatst op 05/05/2018 2 xStabilus 6763AR en betaald ! Ik heb de dag nadien een mail gekregen dat ze niet leverbaar zijn, op 07/05 7u58 heb ik antwoord gestuurd dat een ander merk ook goed is (monroe / febi / metzeger) , waarop uw antwoord van 09/05 11u39 : alle referenties die u ons verzonden heeft zijn beschikbaar in onze catalogus. We blijven steeds ter beschikking voor meer info of aanvulling van uw bestelling. Tot snel, oscaro.be , Jean-Luc, uw raadgever bij oscaro.com

- 24/05 09u25 (oscaro): mbt uw bestelling, de kofferveren zijn niet beschikbaar bij onze leverancier door een stockbreuk. Onze excuses. Ondanks al onze inspanningen hebben we geen overeenkomend stuk gevonden volgens de referentie en aangepast voor uw voertuig, volgens gelijkaardige prijzen aan dewelke u heeft gekozen en volgens bevredigende levertijden.

- 24/05 21u26 (ikke) : bedankt voor het antwoord, jammer dat de veren niet beschikbaar zijn desondanks dat je 4-5 merken op uw site aanbied. U zegt dat de Monroe beschikbaar zijn en nu opeens niet meer ??? Dat begrijp ik niet…
Als het nu 5 euro of dergelijke extra is, maakt niet uit, ik heb ze nodig. U stort het geld terug binnen enkele dagen … ? mja, dat is een gemakkelijke oplossing. Ik ben ontgoocheld in Oscaro, maar het is nu zoals het is. Ik zal er ergens anders wel vinden dan. Geen probleem.

-07/06 17u21 (ikke) : hallo, heb je al de mogelijkheid gehad om min geld terug te geven aub ? (33,75 euro volgens bestelling : 1592213103168 . Moet ik nog iets doen om mijn geld terug te krijgen of niet ? Ik heb mijn bankrekening gecheckt, het geld staat er nog niet op.

- 08/06 11u58 (oscaro): Ik stel inderdaad vast dat uw teruggave nog niet behandeld is door onze bankservice, desondanks onze vorige opdracht. Ik begrijp dat u niet tevreden bent, ik bied u onze oprechte excuses aan voor deze vertraging. Ik stel een nieuwe opdracht in zodat ze dit met prioriteit behandelen zodat uw teruggave wordt uitgevoerd met de minste vertraging. In uw klantenzone kan je uw bestellingen volgen en uw klantenrekening. Ik doe mijn terugbetalingen. We blijven tot uwer beschikking voor eventuele noodzakelijke verduidelijking. Met al onze aandacht. SEbastien NIRIMF

- 24/06 08u46 (ikke) : hallo, heb je al de mogelijkheid gehad om mijn geld terug te storten aub ? (33,75 € volgens bestelling 1592213103168). Ik heb naar mijn bankrekening gekeken, het geld staat er nog niet op… Er zijn reeds 2,5 weken voorbij. MVg,

- 29/06 11u23 (ikke) : hallo, omdat ik nog geen antwoord gekregen heb, hierbij nog eens een email. Het begint op een feuilleton / soap te lijken. Ik was tevreden over Oscaro maar dat is niet meer het geval lijkt me. Heb je al de mogelijkheid gehad om mijn geld terug te storten aub ??? (33,75 € volgens bestelling 1592213103168) Ik heb 1 dag geleden mijn bankrekening gecontroleerd, het geld staat er nog steeds niet op. Er zijn reeds 4 weken voorbij sedert 07-06-2018 … En 6 weken sinds 23/05/2018 .Dit zijn totaal geen 2 weken / 14 dagen zoals u vermeld heeft op uw website mbt retournering. Ik begrijp het niet waarom het zo lang moet duren … Mijn facturen dienen ook op tijd betaald te worden of onmiddellijk wanneer ik onderdelen bestel op websites. Bij autodoc duurde het 3 à 4 dagen eer het geld terug op mijn rekening stond. Moet ik de consumentenbond contacteren of mijn advocaat ?? Vertel het mij …
Terugstoren op : BE… BIC … mvg,

- 02/07 15u51 (oscaro.com – Sabri EL gharbi) : hallo beste klant, we hebben een mail ontvangen mbt teruggave van geld gelinkt aan uw bestelling 1592213103168. U maakt er ons attent op dat u er op wacht. Ik bied u onze excuses aan voor deze vertraging. Ik heb uw dossier geraadpleegd. Ik bevestig dat de terugbetaling goed is ingesteld op 06/05/2018. Ik merk echter op dat de transactie niet is voltooid. Daarom sta ik mezelf toe de nodige stappen te nemen zodat dit verzoek snel wordt behandeld. U ontvangt per e-mail een bevestiging van de terugbetaling.(ik heb tot nu toe nog steeds geen mail ontvangen mbt de terugbetaling ….) . Ik herhaal nogmaals de excuses van Oscaro.be voor deze vertraging. In uw klantengedeelte kunt u de artikelen volgen die betrekking hebben op uw bestellingen en uw klantaccount. We blijven tot uw beschikking voor eventuele noodzakelijke verduidelijking.

18/07 18u : (ikke) : Hallo, ik heb mijn rekening bekeken, het geld staat er nog steeds niet op ….. wat een verrassing ! Er zijn reeds 6 weken voorbij sedert 07-06-2018 … En 8 weken sedert 23/05/2018……… Is het normaal dat het zo zeeeeer lang duurt om 33,75 euro terug te storten ?? Ik hoop dat je dit snel kan doen of ik wordt gedwongen om andere maatregelen te treffen / stappen te ondernemen. Bav,

Btw. Bovenstaande mails gebeuren allemaal in het Frans… anders gaat het NOG trager of zeer wss nooit geen antwoord.

Nu, ik bestel daar hopelijk nooit meer en ik raad het zeker af aan iedereen ! Veel beter 10-20 euro meer betalen (bv bij estate, skandix, autodoc) en zeker weten dat je het gaat krijgen, dan niet weten wanneer je je geld gaat terug krijgen en of ze er uberhaupt wel kunnen aangeraken ... :roll:
Hun prijs is meestal tamelijk goedkoper dan andere sites, dus verleidelijk om bij oscaro te kopen en niet ergens anders … !

Bij autodoc.be / autoonderdelen24.be had ik ook die kofferpompen besteld en nog andere parts, maar ze konden veel van mijn bestelling niet leveren (maar ze deden wel een tegenvoorstel met gelijkaardige kofferpompen ea parts maar die wou ik niet) dus heb ik de bestelling daar ook geannuleerd. Na 3-4 dagen stond het geld terug op mijn rekening (120 euro) van autodoc. !! Bij autodoc duurt de verzending soms wat lang (omdat ze zelf geen voorraad hebben volgens mij) soms 10 dagen maar maakte mij niet veel uit. Reeds 3 keer besteld dit jaar ondertussen en alles ok en pakket kwam toe. Ook grote kortingen meestal (verschilt van dag tot dag)
Ik heb tot nu toe wel goede ervaring bij mister-auto (8 bestellingen – zelfs met retour statiegeld mbt remklauw 760 1986), autodoc.be (3 bestellingen), skandix (2 bestellingen) & estateservices.nl (15+ bestellingen) ! nordicar.nl (1 bestelling)

Oscaro reageert zeer traag op e-mails en dan gebeurt er nog niets …. Ik zal ze zeer binnenkort een negatieve reactie geven op trustpilot, wees daar maar zeker van. En mij zien ze er niet meer. Stel u voor dat dit over een bedrag gaat van 100-200 euro ???? wat dan ???? Misschien moet ik eens bellen naar hen mbt mijn retour, maarja dan heb je geen bewijzen . Of radio 2 – de inspecteur inschakelen of consumentenbond in België / Vlaanderen.

Deel gerust uw ervaringen met evt andere webshops aub! … (of soaps ? :) )
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
Volvodiesel
Berichten: 391
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:28
Locatie: Oordegem

Re: Webshops .........

Bericht door Volvodiesel » 19 jul 2018, 23:06

Tot hiertoe nog nooit problemen gehad bij Skandix. Altijd snel opgelost. Nooit iets op de pagina dat ze niet in stock hebben (of het staat uitdrukkelijk vermeld dat het niet in stock is). Heel snelle reactie op mails. Kreeg onlangs zelfs 2 sluitringen gratis bij de levering van mijn oliefilters. Ook retours worden hier snel en vlot afgehandeld. Remklauw terug gestuurd en de week erna al geld retour. Ook verzending is razendsnel. Voor 18u bestelt is nog dezelfde dag de deur uit (als het in stock is)/ Soms de dag erna al in huis. Meestal op 2 dagen tijd. Maar dat hangt dan meer van de koerier af. Denk dat ik de voorbije jaren daar al 50+ probleemloze bestellingen gedaan heb.

Ook bij ATP-autoteile tot hiertoe nog geen problemen gehad. Zelfde principe. Niks op de site dat niet in stock is. Duidelijk leverdatum vermeld. Snel antwoord op mails. Ook hier al zeker 15+ vlotte bestellingen gedaan.

Estateservices vroeger wat bestellingen gedaan. Nooit problemen gehad.

Winparts.nl heb ik vroeger ook bestelt. Viel ook heel goed mee.

Autodoc, Oscaro, Mister-auto, .... Altijd miserie. Alles in stock op de website, maar 75 % van de gevallen toch niet leverbaar. Soms weken wachten op stukken. Slechte respons op mails. Weinig of geen info over je bestelstatus. En oh wee als je iets moet terugkrijgen.

Ik zweer bij Skandix.de voor Volvo delen. Misschien soms iets duurder, maar wel de beste service op het web!!
142DL B20A 1974 / 242DL B19A 1979 / 240GL D24 1986 / 764GLE D24TIC 1988 / 765GLE D24TIC 1990 / V70 D5252T 1998

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Webshops .........

Bericht door DJ_Karinsky » 20 jul 2018, 09:03

Inderdaad beter wat meer uitgeven dus bij de "goede" websites ! Heb mijn lesje nu wel geleerd denk ik. Ales moet wellicht via Frankrijk gaan voor de Belgische website van Oscaro. Ze zullen niet willen werken zeker ginds ... en/of steeds andere personen die mijn mails behandelen.

Ik was aan het kijken voor een claxon ook toen in mei .. Bij estate was't 60 euro voor de 2, bij autodoc 20 euro voor de 2 (zelfde claxon van Bosch). Bij autodoc maar 1 stuk leverbaar volgens website. Krijg ik bericht dat die andere niet leverbaar is bij de leverancier wegen stockbreuk , het standaard antwoord. Wel raar, estate kan er nog wel aangeraken ??? Heeft gewoon met de prijs te zien, dat ze hun prijs dan zo laag niet zetten hé op hun sites ... :roll: pfff.
Enfin, bedankt voor de info, Skandix & ATP dan maar meer ;-)
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Webshops .........

Bericht door texaco » 20 jul 2018, 12:13

Skandix heb ik nog nooit gezever mee gehad.

Met Mister Auto 1 keer, niet echt hun schuld.
Schokdempers besteld voor mijn toenmalige V40, link en rechts vooraan.
Op de dozen stonden de juiste codes, echter zat er in de doos van de rechtse demper een exemplaar voor de linkerkant.
En t'was net die rechtse die ik dringends nodig had.
Direct foto's gemaakt en gemaild, 2 dagen later had ik een goeie demper, en de verkeerde ligt na 4 jaar nog steeds op mijne zolder, hebben ze nooit achter gevraagd.
Als ik filters nodig heb voor onderhoudjes hier en daar, bestel ik ze soms bij hen, soms bij Winparts, afhankelijk van voordeligste prijs/kortingsactie.

Winparts ook al meerdere keren besteld, nog nooit iets fout gehad, vrij snelle verzending.

Autodoc.....

Belachelijk lange verzendduur, ze moeten de stukken nog stelen geloof ik, want, ze zijn echt belachelijk goedkoop :P
Denk ook dat DPD niet elke dag langs gaat om klaargemaakte pakketten op te halen. zo kunnen ze het waarschijnlijk goedkoop houden en verklaard lange verzendtijd.
2 X iets voorgehad.

1ste keer, koplampglazen L & R voor mijn schoonvader zijn Audi. Op voorraad op de website, niet bij hen, althans leveringsproblemen bij Hella.
Ze probeerden eerst een alternatief merk te verzenden, was helaas ook een verkeerd type (richtingaanwijzer niet geïntegreerd in koplampen).
Na een weekje wachten kreeg ik een mail dat ze nog zo'n glas kunnen vinden hebben en zelfs goedkoper dan hun prijs, kreeg nog €13,xx terug :O

Mooi opgelost.

2de verzending, was ik niet mee gediend.
Onderdelen vor airco van mijn C30. Condensor en droger/filter.
Goedkoop dit en dat, na 2 weken eindelijk in huis... Condensor geplooid, doos beschadigd van de condensor. De droger mankeerde een afdekdop dus die was ook niet meer bruikbaar naar mijn mening (verzadigd al).
De verzenddoos zelf had niks van schade, dus die condensor moet in't magazijn eens een ferme tik gehad hebben.

Mailtje met foto's gestuurd, beetje over en weer mailen, moest naar een andere afdeling doorverwezen worden blabla. Uiteindelijk wel voor beide onderdelen akkoord at het alletwee niet te gebruiken was, dus terugbetaling na terugzenden.
4 uur later pas een verzendlabel gekregen, kon nog net het pakket binnen brengen bij de post.
2 dagen later was het toegekomen bij hun (lang leve track&trace).
Na een dag of 4, geen contact, geen geld.. Mailtje gestuurd, volgende dag antwoord dat ze het pakket binnen hebben en gingen bekijken.
Volgende dag creditnota, via PayPal alles terug betaald. Wel een maand verder dan besteldatum, en madam aan't zagen dat het warm is in haar wagen :P

Alles bij Skandix besteld, 2 dagen later in huis. €40 duurder, maar goed spul, kwalitatief verpakt en gewoon in orde.

Maar ondanks dat, bestel ik toch nog zaken bij Autodoc vanwege de prijs. Als het niet dringend is dan. En objecten ie tegen een stootje kunnen zoals ophangrubbers :D
Duurt een weekje, maar goedkoop en van gekende merken.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Webshops .........

Bericht door DJ_Karinsky » 21 jul 2018, 13:29

Mja die prijs hé geeft meestal de doorslag om er toch nog bij te bestellen, desondanks dat je beter weet... Bij oscaro was het ook niet dringend die kofferpompen. Maar ik bestel er hopelijk nooit meer !! nog liever bij autodoc dan ;-) dat is zeker.
Heb bij autodoc ook dingen besteld die niet dringend zijn (stroomverdeelkap + rotor van Bosch enzo) . Zijn iets trager indd in verzending, maar meestal een pak goedkoper voor hetzelfde onderdeel. Zitten in oosten van Duitsland tegen Poolse grens, daarmee mss iets langer onderweg... Ik had besteld toen het promo was daar, ik was iets vergeten toevoegen aan mijn bestelling, dag erna was geen probleem om er nog 2 remschijven bij te doen... (ook tegen de kortingen van dag ervoor) .
Rexbo was ook zo een site met af ten toe leuke promo's , soms goedkoper , soms duurder, ik mocht er niet van klagen, 7-8x besteld ofzo door de jaren heen, maar nu zijn ze dicht, geen idee waarom.... jammer. Ze hadden mij ook eens een verkeerde autohoes gestuurd, maat L ipv de gevraagde XL. Dacht al dat ik problemen ging hebben omdat ik slechte reviews had gelezen mbt retourneren artikels, maar ik heb er geen problemen mee gehad. Ze hebben de juiste maat opgestuurd zonder problemen en de verkeerde mocht ik gratis retour sturen met DHL .
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Webshops .........

Bericht door DJ_Karinsky » 08 aug 2018, 15:28

de soap gaat verder :

23/07/2018 : Sébastien NIMIRF @ oscaro:
Bonjour cher client,
Vous souhaitez avoir des renseignements relatifs au remboursement lié à votre commande n°1592213103168.
Je constate en effet que votre remboursement n’a pu être traité par notre Service Comptabilité, malgré notre relance précédente.
Je comprends votre mécontentement, je vous présente à nouveau nos sincères excuses pour ce délai.
J’effectue de suite une nouvelle demande de traitement prioritaire pour que votre remboursement soit effectué dans les meilleurs délais.
Nous restons à votre disposition pour toute précision nécessaire.
Avec toute notre attention,

08/08/2018 : RIEN d’argent sur mon compte … !!!!!! Je voudrais mon argent !! déjà 3 mois, ca semble une vole !! J’ai payé avec carte bancaire (mister cash) , pas de paypal !

Review geschreven, ben eens benieuwd .... :
https://nl-be.trustpilot.com/reviews/5b ... 0b00d11b7e

NOOIT bestel ik er nog !!! zeker weten !! NOOIT !!! Hopelijk niemand meer, maar er lopen er veel in de val zo te lezen, zelfs met € 120 en meer. Bij mij is't "maar" € 33,75, doch zuurverdiende centjes en zou ze toch wel graag terug hebben dat is een feit.
Volgens mij zijn die ver falliet (en wanbedleid) ... maar als je het zo leest is deze handel al een ganse tijd bezig (niet terugbetalen, veel dingen "niet beschikbaar", geen retourzendingen terugbetalen enz) . Dat ze maar snel hun boeltje sluiten ! :evil: :evil:
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Webshops .........

Bericht door texaco » 08 aug 2018, 17:30

T'ziet er naar uit dat ge dat beter direct op die site gepubliceerd had, ze reageren daar precies wreed snel :lol:
Bonjour,

Je viens de faire la relance au service concerné afin que votre remboursement soit effectué très rapidement sur votre compte bancaire.
Toutes nos excuses pour ce retard de paiement

Bonne journée, Léa
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Webshops .........

Bericht door DJ_Karinsky » 08 aug 2018, 19:23

Allez, precies wel snel reactie nu. Toch raar hé .. je moet ze eerst belachelijk maken en dan schieten ze in gang :roll: Eerst zien en dan geloven zeker dat het geld op mijn rekening komt ... Wellicht willen er een paar niet werken ginds :o
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

ababbel
Berichten: 229
Lid geworden op: 12 feb 2011, 12:36

Re: Webshops .........

Bericht door ababbel » 08 aug 2018, 19:53

Een weetje misschien....
Binnen de zes weken na "jouw internetbetaling", zou je via de bank, jouw geld terug kunnen eisen en krijgen. Jij krijgt de som terug betaald en bij de "leverancier" wordt het geld terug gehaald. Natuurlijk zal je aan de bank alles rechtmatig moeten kunnen voorleggen hoe en wat, maar dat zou mogelijk moeten zijn binnen die termijn. Aja, ik geloof dat dit enkel voor binnen de landsgrenzen zou gelden, .................. naar men mij vertelde.
Misschien eens navraag doen bij jouw financiële instelling.
Natuurlijk is dit hier niet meer van toepassing,(termijn al verstreken), maar wie weet voor de toekomst!

Suc6 met het vervolg! :wink:
240DL = Echt zweeds staal met rubberen banden.

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Webshops .........

Bericht door DJ_Karinsky » 08 aug 2018, 20:33

Als ik mij goed herinner werd het geld overgemaakt naar een Belgische rekening want ik heb betaald met Bancontact - Mister cash via die site, ik kan het nog wel zien in de uittreksels.
Net eens gekeken in mijn account bij Oscaro onder "remboursements" - daar staat dat een overschrijving op vandaag werd uitgevoerd ... eerst zien en dan geloven zeker als het effectief op mijn rekening komt ...
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Webshops .........

Bericht door DJ_Karinsky » 11 aug 2018, 06:33

Het wonder is geschied !!! Geld staat terug op mijn rekening na 3 maanden :lol: :lol: finally :D
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
Volvodiesel
Berichten: 391
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:28
Locatie: Oordegem

Re: Webshops .........

Bericht door Volvodiesel » 11 aug 2018, 22:24

Onlangs een heleboel bestelt bij ATP-autoteile. OOk 10 amberkleurige knipperlichtjes voor een prijske. 8.70 euro voor 10!!!! :D

Helaas bleken die uit stock te zijn na mijn bestelling. Na een week een refund gekregen en de rest netjes opgestuurd. Er zijn ook prima webshops. :) ;)
142DL B20A 1974 / 242DL B19A 1979 / 240GL D24 1986 / 764GLE D24TIC 1988 / 765GLE D24TIC 1990 / V70 D5252T 1998

Plaats reactie