Onderwerpen vraagbaak

wat wil je anders zien aan dit forum?

Moderator: Youk

Plaats reactie
Amazoniac
Berichten: 80
Lid geworden op: 16 jun 2006, 16:42
Locatie: Antwerpen

Onderwerpen vraagbaak

Bericht door Amazoniac » 05 jan 2013, 12:30

Forumbezoekers,

Ik stel voor om het onderwerp vraagbaak onder te verdelen in categoriën zoals op het Nederlandse forum: remmen, interieur , brandstofsysteem, koeling, enz staan dan samen in mappen wat m.i. alleen maar voordelen heeft:

-makkelijker om te zoeken, posten en vinden.
-je moet de ganse vraagbaak niet herlezen om te zien of het al niet gevraagd/besproken geweest is.

Eén nadeel: de site-administrator heeft eerst werk om alles op te splitsen en de oude berichten te plaatsen. :?
en ik besef dat hij als magazijnier, Havenritorganisator en manusje van alles al genoeg doet.Bedankt daarvoor.

Neem eens een kijkje hoe die Hollanders dat gedaan hebben bij hun forumonderdelen "Techniek" en "Techniek Bijzonder" onder het motto: "Kijk het af en doe het beter" :lol:

't Is maar een voorstel, dat hoeft niet voor morgen te zijn.

Amazoniac

[url]http://www.volvokv.nl/forum[url]

Gebruikersavatar
Volv_oholic
Site Admin
Berichten: 537
Lid geworden op: 27 mar 2004, 20:47

Re: Onderwerpen vraagbaak

Bericht door Volv_oholic » 09 jan 2013, 20:41

Ik ga het zeker in gedachten houden. Je geeft zelf al aan dat tijd een kostbaar iets is, en dat kom ik zelf ook tekort.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat ik door één of ander sportongeluk of zo enkele weken buiten strijd ben, dan kan ik me daar wel eens grondig mee bezighouden.

Volv

Amazoniac
Berichten: 80
Lid geworden op: 16 jun 2006, 16:42
Locatie: Antwerpen

Re: Onderwerpen vraagbaak

Bericht door Amazoniac » 10 jan 2013, 00:06

Haha, een sportongeluk zou ons dus goed uitkomen. Ik heb ergens op het forum al eens gelezen dat je extra tijd had door een sportongeluk.
Laat het nu maar vriezen op de voetbalvelden, wielerpistes.

Break a leg ! :lol:

Zonder zwans, bedankt dat het idee je al genegen is.

Amazoniac

Gebruikersavatar
Volv_oholic
Site Admin
Berichten: 537
Lid geworden op: 27 mar 2004, 20:47

Re: Onderwerpen vraagbaak

Bericht door Volv_oholic » 10 jan 2013, 15:10

geen van de door jou opgesomde sporten behoort tot mijn bereik, ik hou het bij volley-bal en badminton (die velden zijn kleiner dan voetbal...) Ik hoop niet op zo'n ongeval, maar dat zou een mogelijke oplossing kunnen bieden. Ik ga echter nog andere pistes bekijken om aan je vraag te voldoen...

Volv

Plaats reactie