klokje dat niet meer werkt

Alles wat je elders niet kwijt kan

Moderators: Youk, robin168

Plaats reactie
duvellover
Berichten: 196
Lid geworden op: 11 dec 2005, 01:07

klokje dat niet meer werkt

Bericht door duvellover » 16 mei 2013, 22:58

Onlangs deed ik het kapot klokje van mijn 164 naar FOULON, Vaartstraat in Brussel. Dit werd wel keurig hersteld maar ze vroegen er maar liefst 160€ voor!
Ik heb ondertussen een ander adres via via, een gepensioneerde klokkenmaker. ik had nog een kapot klokje van een 140 / 164 liggen en bij wijze van proef gaf ik dit af bij deze man (in St Amands) Enkele weken later kon ik het ophalen voor 80€ en het werkt opnieuw perfect. Voor minstens nog eens 40 jaar verzekerde de goede man mij! Indien iemand zijn adresgegevens wil kan ik dit doorgeven.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Re: klokje dat niet meer werkt

Bericht door Rubicon » 17 mei 2013, 10:50

Bedankt voor de tip, kan altijd nuttig zijn!
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Pieter
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 feb 2013, 13:27

Re: klokje dat niet meer werkt

Bericht door Pieter » 17 mei 2013, 10:51

Dat prijsverschil lijkt me nogal logisch. Geen BTW, geen belasting, geen winkel, geen boekhouding, geen personeel, geen vaste kosten enzovoort.

En ook niet vergeten dat het niet werken van beide klokjes een volledig andere reden kan hebben. Bij het ene was kuisen misschien genoeg, terwijl bij het andere er daadwerkelijk dingen versleten waren? Of misschien wel andersom.

Zo'n post is echt nietszeggend en dient precies alleen maar om mensen met een winkel als bedriegers en oplichters af te doen :roll:

duvellover
Berichten: 196
Lid geworden op: 11 dec 2005, 01:07

Re: klokje dat niet meer werkt

Bericht door duvellover » 17 mei 2013, 17:40

Had ik op voorhand geweten dat Foulon 160€ zou rekenen, had ik het daar nooit binnen gedaan.

Plaats reactie