Praatavond Denderstreek????

info en vragen over activiteiten

Moderator: Youk

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1584
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: 9940
Contacteer:

Re: Praatavond Denderstreek????

Bericht door DJ_Karinsky » 08 dec 2010, 22:34

jo schreef:ALs 't hier zo stil blijft kan ik die avond best bij me thuis organiseren...Speksteenkachel aan een potje honing op de tafel nog wat om de dorst te lessen en voor de rest massa's foto's uit Zweden van de afgelopen jaren..Oude boekjes en clubbladen en nog veel meer....'t is Sinterklaas hé :D
Grt Jo
me likes oude boekskes :D haha
wow foto's uit het verre zweden, cool man !

Ik zal een zak meebrengen om de stoute kindjes in te steken !!
ofwel naah, ineens een volvo-koffer, kunnen er meer in dan :P

Ik maak vanalles mee :D Vorige week donderdag had het hier massaal gesneeuwd (allez ja 5cm ofzo :lol:) en moest toevallig met de auto naar het werk. Was mij dat een miserie, niemand durfde te rijden, er ontstonden files waar er nooit geen staan, ik kon een kruispunt niet over omdat die voor mij nog niet voortgereden was enzovoorts ... Zag ik zo op een brugdek een 206ke haha die stil stond => wil aanzetten => lukt niet (voorwielaandrijving) => blijft ter plaatste trappelen => mocht brug achteruit afrijden en opnieuw proberen :lol: :lol: . Ik had geen enkel tractieprobleem met die "tank" in combinatie met winterbanden off course en dan nog RWD. Stel u voor, ik deed 40min over 10km omg, gelukkig net op tijd op't werk :D
Heb daar nog wat info gevonden van een auto die als oldtimer ingeschreven is maar dan zonder "o-plaat" (dus ingeschreven als oldtimer voor 2000) . Dat gaat veranderen die regels daarron ... (zal in nieuw topic gooien)
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
Volv_oholic
Site Admin
Berichten: 537
Lid geworden op: 27 mar 2004, 20:47

Re: Praatavond Denderstreek????

Bericht door Volv_oholic » 09 dec 2010, 00:43

[/quote]Heb daar nog wat info gevonden van een auto die als oldtimer ingeschreven is maar dan zonder "o-plaat" (dus ingeschreven als oldtimer voor 2000) . Dat gaat veranderen die regels daarron ... (zal in nieuw topic gooien)[/quote]

Over de nieuwe nummerplaten is er al een topic.
Voor de geïnteresseerden is er op 11 februari een info-avond over zulke problematiek in Antwerpen. De voorzitter (CEO) van de BFOV komt dan een uiteenzetting brengen ivm alles (of toch veel) wat met old-timers, wetgeving en dergelijke te maken heeft. Noteer de datum alvast...

Volv

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1584
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: 9940
Contacteer:

Re: Praatavond Denderstreek????

Bericht door DJ_Karinsky » 09 dec 2010, 21:26

euh ja maar toch niet over het afschaffen van oldtimer met non-o-plaat ? (tenzij ik erover gekeken heb natuurlijk ) mijn excuses hiervoor dan.
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Plaats reactie