Beetje laat op de bal, maar vandaag is er in st amandsberg een meeting + rondrit etc, georganiseerd door de Getnsce Retro Wielen, vanwege hun 30ste verjaardag.
Inkom gratis, meerijden met de ritten kan je de moment zelf nog beslissen en kost slechts €5!