VROM 2009

info en vragen over activiteiten

Moderator: Youk

Amajozefke
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 apr 2009, 19:20

VROM 2009

Bericht door Amajozefke » 07 apr 2009, 20:29

Een vraag is er ergens wat meer info te vinden over de data,activiteien,....
Ben van plan er met een 144 naar toe te rijden,maar over 2008 is er op de site iets te vinden over 2009 niks te zien!!!

Boegie_boy
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 apr 2004, 08:44
Locatie: Putte
Contacteer:

Bericht door Boegie_boy » 07 apr 2009, 20:49

ik zou er dit jaar ook graag naar toe rijden met mijn 144.
Heb viavia gehoord dat je ook een boot in Gent kan nemen,een nacht en halve dag varen!
Dat zie ik wel zitten,maar zou graag ook wat meer info hebben
want meer weet ik ook niet!!

Gebruikersavatar
pieter007
Berichten: 298
Lid geworden op: 13 feb 2005, 14:35
Locatie: olv waver
Contacteer:

Bericht door pieter007 » 07 apr 2009, 22:53

op de site van de vrom komt alles nog wel op , ze zijn gewoon altijd wat later ..


wat de club van zin is weet ik niet echt

maar RIJD toch alstublieft naar daar .. waar dient een volvo anders voor ? toch niet voor op een boot helemaal tot daar te brengen ? en dan de laatste 30 km te rijden ??

2 jaar geleden kwamen er zelfs italianen aan , met stickers op hun auto enz .. vanwaar ze kwamen .. zo fier dat ze waren.. !

wat je ook kan doen heb ik ook gedaan 2 jaar geleden is tot in het noorden van duitsland rijden en daar de boot nemen , een nachtboot
en dan kom je smorgens aan in goteborg uitgeslapen en uitgerust ..

maar helemaal naar daar rijden is ook een ervaring apart ;)
amazon 1968 / v50 2007

www.volvo-forum.nl

Amajozefke
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 apr 2009, 19:20

Bericht door Amajozefke » 07 apr 2009, 23:09

Ok,wachten we nog wat af!! En inderdaad rijden,genieten,de benzinemeter zien zakken,vertrouwen op die Volvo!

Gebruikersavatar
Volv_oholic
Site Admin
Berichten: 537
Lid geworden op: 27 mar 2004, 20:47

Bericht door Volv_oholic » 07 apr 2009, 23:12

Voor de leden van de club is er idd de mogelijkheid om met de boot te gaan. Alles hangt af van het aantal deelnemers, er is maar plaats op de boot voor 12 personen. Als er meer kandidaten zijn wordt er overwogen om met bus of ander middel naar zweden te gaan en de auto's toch op de boot te verschepen.
Dit zal een activiteit zijn die waarschijnlijk over meerdere dagen gaat...

Volv

Gebruikersavatar
pieter007
Berichten: 298
Lid geworden op: 13 feb 2005, 14:35
Locatie: olv waver
Contacteer:

Bericht door pieter007 » 07 apr 2009, 23:31

Amajozefke schreef:Ok,wachten we nog wat af!! En inderdaad rijden,genieten,de benzinemeter zien zakken,vertrouwen op die Volvo!
goed zo ;)


bezine meter naar links laten gaan onderwegen
en in duitsland dat rode grote streepje naar rechts laten gaan ;)


dit is het weekend na de vrom (gewoonlijk)
en naar het schijnt ook echt de moeite , veel volvo's
http://www.vallakratraffen.com/
amazon 1968 / v50 2007

www.volvo-forum.nl

Gebruikersavatar
pieter007
Berichten: 298
Lid geworden op: 13 feb 2005, 14:35
Locatie: olv waver
Contacteer:

Bericht door pieter007 » 05 mei 2009, 19:41

info beschikbaar over de vrom ..

dit jaar zal het maar miniem zijn zoals je kan lezen

dus alle naar zwitzerland plaats van zweden lijkt me ..

spijtig dat mijn verlof al vastligt .. zal dus niet kunnen gaan :(


VROM 2009 Saturday 8th August! 9am - 15pm


For the first time, VROM will be a one-day-event. We decided to give our enthusiastically Volvo friends in Europe the chance to arrange an international Volvo meeting in the spirit of VROM. Those, who want to experience VROM in another European country have now the opportunity to drive to Switzerland. Our Volvo friends there are the first one who has arranged a three days long Volvo meeting where you recognize VROM. This meeting calls ''Swiss Volvo Meeting'', SVM and takes place at the end of august in Interlaken. Information you will find on: http://www.swissvolvomeeting.ch/svm09_programm.htm. The meeting begins on Friday, 28th august with a visit at an open air museum (http://ballenberg.ch), where they show the traditional Switzerland. On Saturday the 29th august a touristic rally takes place. There are two opportunities: a trip over three passes: Grimsel, Furka and Susten or a trip through the Emmental, that includes one pass (Schallenbergpass). On Sunday the 30th august it is time for the public day with a Volvo meeting of all Volvo clubs and a spare parts market. In the following years, we will travel through Europe and we will be back with a three days event in Arendal in august 2012 when Volvo celebrates his 85th anniversary. During the years between, we will of course arrange a VROM in Gothenburg. Likely with a 1 -3 day's program, but the size depends on the economical support and the cooperation with the Volvo enthusiasts who will help us to arrange a VROM in Gothenburg.

VROM needs YOUR support!

Please, tell others that VROM takes place, take your friends with you and come on Saturday, the 8th august to Arendal! Moreover we need 2 -3 enthusiasts that will help us with the preparation. Due to the fact that the economical support is not so easy, may be you know someone who will join us, e.g. laying cables or dividing the market places.

Please contact us at info@vrom.org if you have questions or ideas concerning VROM.


Afbeelding
amazon 1968 / v50 2007

www.volvo-forum.nl

Amajozefke
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 apr 2009, 19:20

Vrom 2009

Bericht door Amajozefke » 08 mei 2009, 13:27

Thanks voor de info,na anderhalve maand heeft Vrom zelf ook gereageerd!!

HansT
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 okt 2006, 18:24
Locatie: Noorderwijk

Interesse voor trektoch naar zweden

Bericht door HansT » 18 mei 2009, 19:27

Hier ook enige interesse om het VROM en het mooie zweden eens te bezoeken. Zoals een goeie islamiet het betaamd moet een Volvo toch ook een keer in zijn leven in het mekka Zweden geweest zijn. Een deel met de boot zou ik wel zien zitten, doe nu al maandelijks +1300km autostrade met men 142 zonder problemen dus dat heb ik al wel gezien.

op de Corsendonkrit kwam ik nog iemand tegen met een 240 die dit jaar misschien naar daar ging afzakken.

Gebruikersavatar
pieter007
Berichten: 298
Lid geworden op: 13 feb 2005, 14:35
Locatie: olv waver
Contacteer:

Bericht door pieter007 » 20 mei 2009, 19:41

als je een deel met de boot wil ,

kan je in duitstland de boot nemen naar goteburg
amazon 1968 / v50 2007

www.volvo-forum.nl

HansT
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 okt 2006, 18:24
Locatie: Noorderwijk

Roadtrip zweden

Bericht door HansT » 19 jun 2009, 19:37

Zo de beslissing is gevallen, dit jaar gaan we naar de VROM, mijn co-piloot heeft verlof kunnen krijgen en tussen 7 en 15 augustus gaan we Zweden onveilig maken. Zijn er nog mensen van de club die aanwezig zullen zijn?

Moest er nog iemand tips hebben voor een geslaagde roardtrip dan mag je die altijd laten weten. De planning gaan we de volgende weken maken.

Amajozefke
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 apr 2009, 19:20

Vrom

Bericht door Amajozefke » 04 jul 2009, 08:39

Heb eigenlijk nog een vraag,we zijn via de club verzekerd bij Marsch!!
Als we nu op eigen houtje niet in clubverband naar Zweden rijden zijn we dan verzekerd want bij Marsch spreekt men over ernstige beperkingen!!
Zou toch liever gerust vertrekken en voorbereid zijn op het ergste (bumper van een 144 krijgt menig moderne wagen wel in de prak)

Gebruikersavatar
Volv_oholic
Site Admin
Berichten: 537
Lid geworden op: 27 mar 2004, 20:47

Bericht door Volv_oholic » 04 jul 2009, 09:44

Volgens mij zijn we enkel tot 300 km buiten de landsgrens (van Belgie) verzekerd. Maar om zeker te zijn is het best even de polis van Marsh na te lezen, deze staat op de site van BFOV.

Mvg,

Volv

Amajozefke
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 apr 2009, 19:20

Verzekering

Bericht door Amajozefke » 11 jul 2009, 07:36

Heb eens aan het lezen geweest,de pechverhelping gaat maar toto 300km buiten de woonplaats,met 20 euro extra te betalen dekt deze de volledige EU!!
Over de verzekering zelf wordt niks gemeld,heb een mail gestuurd naar Marsh,we horen het wel

Gebruikersavatar
stef25042504
Berichten: 332
Lid geworden op: 21 okt 2004, 21:03
Locatie: Bilzen

Bericht door stef25042504 » 20 jul 2009, 19:34

Klopt, ik betaal de 20 euro bij voor buiten de 300km.
Ik ben ik twee jaar geleden gedepaneerd in Denemarken, ook onderweg naar het VROM.
Het werkt!

Plaats reactie