Hoe werkt dit allemaal?
Moderator: Youk
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 20 sep 2014, 10:18
Sinds het emailadres gewijzigd is vh forum, krijg ik de topic reply notifications steeds 2 of 3 dagen te laat. Met dat telenetadres van vroeger kreeg ik direct een mail...
Geen mogelijkheid om een "provider" adres te gebruiken ipv gmail ? Ik vermoed dat het sneller zal gaan dan.
mvg
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
Rudde
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 15 mar 2012, 12:52
Bericht
door Rudde » 21 sep 2014, 17:55
360GLT (1983) / 240GLT (1984) / 960TDIC (1994) / S90 3.0-24V (1996) /C70 (1998) / V70R (1997) / S70R (1998) / 244 Turbo (1983) /
244 Turbo (1983) / 244 Turbo (1984) / 244 Turbo Intercooler (1984) / 240GL (B200F - 1992) / V40 TDI (2000) / 440 Turbo (1996)
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 21 sep 2014, 20:46
Valt moeilijk op te lossen vrees ik. Is wel goed zo

beetje meer druk en 't komt goed

Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
Youk
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 03 nov 2010, 21:19
- Locatie: Sint-Amands
Bericht
door Youk » 21 sep 2014, 21:39
Snap niet echt wat het email adres hier aan kan veranderen. De mails worden namelijk nog steeds verzonden vanaf dezelfde server. Enkel de naam van het retour adres is gewijzigd.
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 23 sep 2014, 21:14
aha, geen problemen meer dan zeker. Solved by reconfiguration

Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
Youk
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 03 nov 2010, 21:19
- Locatie: Sint-Amands
Bericht
door Youk » 24 sep 2014, 12:12
Gaat het nu dan terug vlotter? Want ik heb niets meer gewijzigd hoor (zou niet weten wat of hoe).
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 24 sep 2014, 23:15
Hmm niet echt, ik heb zelfs geen mail gekregen van deze hier en andere topics vandaag. Ik heb me net ingelogd om te kijken naar het forum. Ik denk dat je er weinig kan aan verhelpen.
Mails worden nog steeds verstuurd via Belgacom server dan (skynet) als ik uw reply goed versta ?
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
Youk
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 03 nov 2010, 21:19
- Locatie: Sint-Amands
Bericht
door Youk » 25 sep 2014, 16:27
Nee, het verzenden gebeurt via de server van Kinamo (het vroegere Firstserved). De firma waar we momenteel een hostingpakket afnemen voor de website en het forum. Dit heeft dus niets te maken met Google, Belgacom of andere mail providers.
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 14 nov 2017, 16:21
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 16 jan 2018, 23:51
Zijn er oplossingen in zicht ? Ik krijg sedert mijn vorige post geen mails meer van het forum. Enfin, als het mij invalt log ik wel eens in van tijd tot tijd
Probleem bij de hosting van het forum ?
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 09 feb 2018, 10:43
Probleem is opgelost !
Bedankt Youk voor het vele zoekwerk en om het probleem op te lossen

Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 20 sep 2020, 22:43
Nog iemand problemen met het feit dat je geen email krijgt als je een nieuw Privebericht hebt ?
Ik krijg ook geen email van een nieuw antwoord op een onderwerp ...
Of ligt het aan mijn gmail ??
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
-
L385 Viking
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 11:54
- Locatie: Denderleeuw
Bericht
door L385 Viking » 21 sep 2020, 05:13
Ik krijg ook geen enkele melding. En ik zit bij Outlook.
S60 - 2017
240S - 1991
-
imker
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 17 jul 2007, 23:41
- Locatie: Lichtaart
Bericht
door imker » 22 sep 2020, 14:18
Krijg ik ook niet, Ik zit bij telenet.
240DL 1986 196000km
164E 1973 151000km
-
DJ_Karinsky
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
-
Contacteer:
Bericht
door DJ_Karinsky » 24 sep 2020, 15:12
Ok bedankt voor de info, het zal een algemeen probleem zijn dan ... forumsoftware of een instelling of dergelijke. Wellicht weer een ferm zoekprentje om het terug in orde te krijgen

Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html