Photobucket problemen

Hoe werkt dit allemaal?

Moderator: Youk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Photobucket problemen

Bericht door texaco » 30 jun 2017, 14:28

Misschien is het een aantal mensen al opgevallen maar foto's van sommige leden zijn niet meer te zien via het forum.
Dit komt omdat Photobucket zijn use of terms heeft aangepast en geen 3rd party foto's meer toestaat; m.a.w. doorlinken vanaf photobucket is niet meer toegestaan.

Gebeurt dit toch dan wordt je account geblokkeerd.
Mijn boodschap, begin alvast al je albums te downloaden van hun site, sla ze op op een externe schijf, en begin maar al uit te kijken naar een ander image hosting..
Types of Accounts, Pricing and Limits
• Visiting : There is no cost to visit the Site or to register as a Member.
• Free account : Each individual Member gets one free account that provides 2 GB of free storage or space available for your original photo files, or videos under 10min. The free account does not allow any image linking or 3rd party image hosting. If a free account Member exceeds their Content Limit, their account will be immediately suspended and they will need to become a “Paying Member” (defined below) in order to continue accessing their account. You can upgrade to a Plus account at any time.
• Ad-free Account : The Ad-free Account offers Members the ability to use the Site without seeing any third party banner advertisements when logged into your Ad-free Account (note, viewers of your images within Photobucket will see ads unless they, too, have Plus accounts and you will continue to see Photobucket offers and announcements). This account level is available for $2.49 / month, payable by the Member on a monthly recurring basis.
• Plus Account : The Plus Account offers several paid options that may give the Paying Member more storage, bandwidth, 3rd party image hosting, image linking and/or other services as outlined below. Once and during such period of time in which you subscribe to and pay for a Plus Account, we will consider you a "Paying Member." Please note that all Plus Account subscriptions are billed annually at the commencement of the service. Photobucket may also offer a monthly billing option for its Plus Accounts (see terms and restrictions, below).


Read more: http://photobucket.com/terms#ixzz4lTDpUcwt
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1584
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: 9940
Contacteer:

Re: Photobucket problemen

Bericht door DJ_Karinsky » 30 jun 2017, 14:40

dat is wellicht met direct linking dat er problemen zijn dan ? (omdat je bandbreedte van hen gebruikt dan) . Met de thumnail enzo zijn er wellicht geen problemen ?
Vroeger had ik imageshack, webshots en ook nog picoodle gebruikt, maar al een tijdje niet meer nu :p bestaan wel nog allicht, webshots is wel niet zo interessant meer dacht ik ...
Laatst gewijzigd door DJ_Karinsky op 30 jun 2017, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Photobucket problemen

Bericht door texaco » 30 jun 2017, 14:42

Niks van doorlinken werkt nog op de gratis versie van PB.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1584
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: 9940
Contacteer:

Re: Photobucket problemen

Bericht door DJ_Karinsky » 30 jun 2017, 14:55

Zit je niet over je opslaglimiet, daarmee dat de uw omgezet werd ?
Zal eens kijken bij de mijne als ik mijn log-in terugvind ... :lol:
edit : bij mij werkt alles nog ze op het 1e zicht ... heb 9% in gebruik... directe links mag je wellicht niet gebruiken, thumbnails wel normaal.
Laatst gewijzigd door DJ_Karinsky op 30 jun 2017, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Photobucket problemen

Bericht door texaco » 30 jun 2017, 15:00

Nop nog 4 Giga over.
Is echt een vuile streek, zonder waarschuwing plots gebruikersbeleid aangepast, gratis account is enkel voor online opslag, niet om te delen.

Pakketje Plus 50, daarmee krijg je wat meer opslagruimte. prijs weet ik niet direct.
Pakket Plus 100, daarmee kan je een link delen, die naar de site van photobucket leid, waar je foto staat. Prijs, $100 per jaar
Pakket plus 500, dat is zowel de link als de mogelijkheid de foto tussen IMG of HTML tags te plaatsen. Prijs, $400 per jaar :shock:
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Re: Photobucket problemen

Bericht door Rubicon » 04 jul 2017, 15:52

Inderdaad een vuile streek. En volgens wat ik op andere fora kan lezen, zijn op één dag talloze forumposts compleet om zeep geholpen en zijn mensen hun foto's kwijtgeraakt, al dan niet definitief. Ook ik zat lang nog niet aan mijn limiet, dus daar kan het niet aan liggen. Maar vergeet het dat ik 399 euro ga ophoesten. Mij zien ze niet meer bij PB!
Gelukkig bewaar ik mijn foto's gewoon thuis, op een externe schijf, dus is de schade - behalve een paar enkele foto's die ik thuis niet heb bewaard - relatief beperkt. Behalve dat mijn forumberichten op dit en andere fora geen foto's meer hebben. Op dit forum kan, zal ik nog e.e.a. kunnen herstellen, maar op het VKV niet. Door een of andere bug daar kan ik oudere berichten niet meer bewerken en dus de links niet meer herstellen.

Ik stap nu over naar PostImage!
Eigenlijk veel vlotter en sneller dan Photobucket. Een account aanmaken hoeft niet eens. Gewoon online uploaden en je krijgt onmiddellijk een link die je extern kan delen. Je kan er zelfs voor kiezen om de foto's slechts tijdelijk te bewaren, en te resizen.
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Photobucket problemen

Bericht door texaco » 04 jul 2017, 22:06

Haha iedereen is naar Postimage gegaan heb ik de indruk.
Is wel een vlotte en snelle site zoals je zegt.

Op 'mijn' andere forum, het volvo40forum waar ik mod ben, daar is echt veel info naar de kl*te. Vele how-to's etc...

We zijn nu iedereen aan het benaderen met vraag of ze de originele foto's nog van hun account kunnen halen en doormailen naar ons, zodat wij ze opnieuw kunnen uploaden op eventueel een eigen server, dat dat soort info nooit verloren kan aan.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Volvodiesel
Berichten: 426
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:28
Locatie: Oordegem

Re: Photobucket problemen

Bericht door Volvodiesel » 04 jul 2017, 22:23

Vreemd. In mijn topic werken de photobucket foto's wel nog. Misschien omdat mijn topic de laatste tijd niet zo druk bezocht word.

Dee eerste paar pagina's zijn de foto's al verdwenen. Die stonden vroeger op Imageshack en daar gebeurde toen hetzelfde. Ineens dik betalen voor het hosten van foto's.

Rot is het inderdaad wel. Al dat werk voor niks. :(
164 Overdrive B30A 1970 / 242 DL B19A 1979 / 244 GL D24 1986 / 744 GLE D24T 1987/ XC70 D5244T10 2010

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Photobucket problemen

Bericht door texaco » 04 jul 2017, 22:30

Klopt, op sommige accounts werken de foto's wel nog, zal er mss van af hangen op hoeveel site's ze gehost zijn. Sommige van mijn foto's bijvoorbeeld, zijn zichtbaar op 2 of 3 website's.
Die verbruiken dus meer dataverkeer dan een foto die op 1 site staat.


Is echt een klotestreek, moesten ze nu nog eens op voorhand een mailtje sturen dat er wijzigingen zulle aangebracht worden...
Neen, van den ene dag op de andere.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Re: Photobucket problemen

Bericht door Rubicon » 09 jul 2017, 11:14

Een tip om de afbeeldingen weer tevoorschijn te laten komen: log in op je PB-account. Ga naar 'your bucket'. Klik op de tegel van de afbeelding in kwestie, dus degene die niet zichtbaar meer is via je link. Open de afbeelding (klik erop), en vervolgens klik je op het vergrootglasje rechtsboven. Ga er terug uit. Refresh de pagina van het forum / link waar je afbeelding normaliter op te zien moet zijn. De afbeelding is nu weer te zien.

Hoe lang dit zo blijft.. geen idee, je kan maar problemen.
Ik heb alle links inmiddels vervangen door deze van post-image, in mijn eigen thread in "Garage".

Ironisch genoeg willen deze van post-image nu (hopelijk tijdelijk) niet meer laden...
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Photobucket problemen

Bericht door texaco » 09 jul 2017, 18:03

Heb zonet al mijn afbeeldingen in mn topic over de 164 bijgewerkt, alles zou zichtbaar moeten zijn terug.
Ik heb geen problemen met postimage-foto's momenteel.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie