Spelwagen gezocht // Opnames RITCS Bachelorfilm Palindroom

Enkel volvo-aangelegenheden aub.

Moderator: Youk

stijnvankoetsem

Spelwagen gezocht // Opnames RITCS Bachelorfilm Palindroom

Bericht door stijnvankoetsem » 22 jan 2025, 13:05

Hallo!

Ik ben Stijn Van Koetsem, derdejaars student filmproductie aan het RITCS (Royal Institute for Theatre, Cinema and Sound) te Brussel. Samen met regisseur Boukje Van der Vos maak ik de bachelor film 'Palindroom', een fictieve film die handelt over thema's als herinnering en nostalgie, opgehangen aan twee hoofdpersonages Ede (gespeeld door professionele actrice Tine Roggeman) en Willem (gespeeld door professionele acteur Frans Van der Aa).

De opnameperiode staat gepland tussen 10 en 14 februari 2025, te Westerlo. Ik ben nog op zoek naar een karakteristieke vintage auto die als spelwagen kan fungeren voor deze opnameperiode. De auto zou in enkele scènes gebruikt worden op de oprit van het huis van de hoofdpersonages, waar ze de auto inladen tijdens de verhuis van hoofdpersonage Willem. Daarnaast zouden we twee rijdende scènes op een afgesloten weg opnemen.

De regisseur is enorm fan van het idee om een oude Volvo uit de jaren 1980 of 1990 (zoiets als een Volvo 850/V70/240) of een gelijkaardig model te gebruiken als spelwagen. Vandaar dat ik deze oproep graag via jullie zou willen verkondigen, om het enthousiasme voor de Volvo te laten schitteren in een film over nostalgie en herinnering.

Ik hoor graag terug of iemand de gouden tip weet of heeft via volgende e-mailadressen: palindroomfilm@outlook.be of stijn.van.koetsem@student.ehb.be

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Stijn Van Koetsem

Plaats reactie