Nieuw hier, Nico. Aangenaam

wie heeft wat in zijn of haar garage staan ?

Moderator: Youk

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Nieuw hier, Nico. Aangenaam

Bericht door texaco » 11 mei 2016, 11:00

Is Erard. Had eens geïnformeerd en ze dringen er nogal op aan om meerdere verzekering te nemen.
Bij Marsh is de enige voorwaarde dat je een dagdagelijks voertuig op naam hebt verzekerd, en dat moet niet per sé bij hen zijn.
Dat is in mijn geval zelfs niet zo, mijn dagdagelijkse staat op mn schoonvader zijn naam maar ik sta wel als 'courante chauffeur' en dat was voldoende voor Marsh.
En eenmaal een oldtimer bij Marsh, kan je ook je dagdagelijkse voertuigen laten verzekeren. Daarvoor ga ik eens informeren voor mn motorscooter, hoeveel dat gaat kosten per jaar.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Re: Nieuw hier, Nico. Aangenaam

Bericht door Rubicon » 11 mei 2016, 16:16

Hmm. Dat zou wel eens een probleem kunnen zijn. Ik heb geen dagelijkse meer. Tenminste, niet op mijn eigen naam (en ik sta evenmin geregistreerd als courante chauffeur). Maar wel een 50cc Vespa. Zal wel niet voldoende zijn, zeker? Ik kan altijd eens mijn licht opsteken, natuurlijk. :D
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1584
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: 9940
Contacteer:

Re: Nieuw hier, Nico. Aangenaam

Bericht door DJ_Karinsky » 11 mei 2016, 17:41

Mja, is bij Erard dat ze er op aandringen om nog andere verzekeringen naar hen te verplaatsen zoals bvb van andere auto's, brandverzekering woning, enz enz.
Erard is ook niet aangesloten bij BFOv voor zover ik weet (mss is't al veranderd ondertussen).
Hoe meer verzekeringen bij hen, hoe goedkoper ook ... Bij Marsh is dat ook zo, als je al paar oldtimers lopen hebt bij hen, is uw dagelijkse goedkoper dan doorgaans bij een andere verzekering (KBC, Argenta, .....)
Ah ja, mss verschillen ze niet veel, Erard is iets goedkoper dan anderen.
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Nieuw hier, Nico. Aangenaam

Bericht door texaco » 31 mar 2017, 10:09

Even dit topic hiervoor gebruiken..
Voor de Amazon ga ik geen uitgebreid foto-klusdagboek bijhouden hier, want t'is mijn schoonvader zijn wagen.
Maar dit wou ik wel even meegeven, voor in de kofferbak hebben we een mat op maat laten maken bij justcarpets.nl, die mannen eten waar ze mee bezig zijn, hebben al diverse mattensets mogen leveren aan ons.
Leuk detail, sinds ik van mijn rubbermatten in de 164 mallen gemaakt heb om matten te laten maken, hebben ze nu plots mattenset voor 164 in de webshop)

Maar goed, de mat hebben we simpel laten uitvoeren, zwat met zwarte bandering. 4mm velours, dat zachtere spul.
Hond ziet matje, hond moet erop liggen...

Afbeelding

Anyhow, de mat dus :P

Afbeelding

Schoonvader is nog aan het werk, zijn shift stopt als de mijne start...
Zal waarschijnlijk per direct de mat komen ophalen en plaatsen, dus ik denk tegen de namiddag foto's van in de wagen :P

Pasvorm die we hadden gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat heeft dit nu gekost?
Inclusief verzenden, €51,70. (€47,95 zonder verzendkosten, maar zelf ophalen in Holland is duurder)

Mocht je ze in gewone naaldvilt bestellen, dan kost de mat excl. zenden €35,95.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Re: Nieuw hier, Nico. Aangenaam

Bericht door Rubicon » 31 mar 2017, 14:47

Mooi hoor! Lijkt zo op het eerste zicht de kofferbak beter te vullen dan de matten die tot voorheen beschikbaar waren (Dries, VKV).
Ben benieuwd naar de pasvorm, als de mat effectief op zijn plaats ligt! Kwaliteit lijkt zo op de foto's alvast goed. :D
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Nieuw hier, Nico. Aangenaam

Bericht door texaco » 31 mar 2017, 17:15

Matje ligt er los in, met zo'n ijzeren rekje op de achteras.
Enkel daar zal er mss wat dubbele tape aan te pas moeten komen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie