Richtbank voor amazon

wie heeft wat in zijn of haar garage staan ?

Moderator: Youk

Plaats reactie
francis
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 apr 2019, 18:52

Richtbank voor amazon

Bericht door francis » 10 apr 2019, 19:09

Ik heb een behoorlijk ongeval gehad met mijn amazon. Nu ben ik op zoek naar iemand die een richtbank heeft om mijn amazon weer recht te krijgen.

ababbel
Berichten: 262
Lid geworden op: 12 feb 2011, 12:36

Re: Richtbank voor amazon

Bericht door ababbel » 11 apr 2019, 12:31

Jammer Francis dat je een ongeval gehad hebt met de Amazon. Hopelijk enkel materiële schade, alhoewel dat ook beter niet was gebeurt. :(
Een richtbank vinden is niet zo eenvoudig en niet ieder heeft dat om de hoek staan, natuurlijk. Bij carrosseriebedrijven kan je zo iets vinden. Die zaken huren valt, van prijs, dik tegen en is in tijd beperkt. Je zal ook moeten zien dat je de juiste steunstukken hebt om een goede uitrichting te kunnen doen.

Sommige leden zullen jou mss wel op weg kunnen helpen. Welk landsdeel woon je?
Veel succes gewenst met de reparatie. :wink:
240 = Echt zweeds staal op rubberen banden.

ronald
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 aug 2016, 18:38

Re: Richtbank voor amazon

Bericht door ronald » 28 apr 2019, 22:22

Spijtig dat je zo een ongeval gehad hebt. Een goede raad; laat het richten van je chassis niet over aan de eerste de beste, maar aan een bekwame vakman. Het kost wel wat geld, maar dan ben je wel zeker dat het uitlijnen van de wielen en het aanpassen van de carrosseriedelen geen problemen opleveren. Ik spreek van ervaring, want ik heb zelf meer dan 40 jaar carrosserie gedaan, voornamelijk voor Volvo. Voor raad kan je steeds bij mij terecht. Verder wens ik je nog veel succes met de herstelling.
Grts Ronald

Daneels
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 okt 2011, 15:02

Re: Richtbank voor amazon

Bericht door Daneels » 29 apr 2019, 13:53

Ik heb richtbank maar als er malen bestaan voor een amazon daar ben ik niet zeker van.
En van waar ben je.

ababbel
Berichten: 262
Lid geworden op: 12 feb 2011, 12:36

Re: Richtbank voor amazon

Bericht door ababbel » 29 apr 2019, 14:33

De hulpstukken voor de richtbank kan je per auto,ook ama, apart huren. Dat scheelt al een hele slok op de borrel. Fijn dat mensen elkaar zo op die manier willen en kunnen helpen. Francis, het komt nog goed met de herstelling! :wink:
240 = Echt zweeds staal op rubberen banden.

francis
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 apr 2019, 18:52

Re: Richtbank voor amazon

Bericht door francis » 30 mei 2019, 07:30

Alvast bedankt heren.
Ik heb iemand gevonden die veel aan volvo en oldtimer volvo s werkt. Hij ziet het zitten. Hij heeft een richtbank. .
Merci voor jullie hulp.
Mvg francis

Plaats reactie