Ervaring rubbers

Stel hier al je technische vragen over Volvo en Volvo-oldtimers.

Moderator: Youk

Plaats reactie
Alain
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 aug 2011, 20:03

Ervaring rubbers

Bericht door Alain » 10 jul 2018, 20:12

Ik heb al diverse rubbers besteld bij Skandix, maar ben niet zo tevreden over de kwaliteit en toleranties ervan. Tankdoprubber en oliestop rubber (identiek) sluiten niet zo perfect af. Stofhoes versnellingspook past gewoon niet, springt terug los en begint door het wringen om te monteren al na een paar maanden te barsten. Ophanging uitlaat (2 stuks achteraan) barst al na een maand en haalt geen jaar voordat ze breken. Heeft iemand goede ervaringen met dergelijke rubbers bij een andere leverancier ? Dank bij voorbaat.

Gebruikersavatar
DJ_Karinsky
Berichten: 1584
Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
Locatie: 9940
Contacteer:

Re: Ervaring rubbers

Bericht door DJ_Karinsky » 11 jul 2018, 10:03

olievuldop rubber (voor B200-B230) heb ik bij volvo origineel besteld, ik mag er niet van klagen, met de rest geen ervaring. Veel is nog origneel te krijgen bij volvo, toch zeker die uitlaatrubbers volgens mij. Gewoon eens vragen of naar dealer gaan met het juiste onderdeelnummer.
Eens kijken op estateservices.nl , maar daar hebben ze soms ook namaak, alhoewel ze ook origineel volvo hebben ;-)
Kan je bij skandix ook niet kiezen voor OEM volvo ? Verzendkosten zijn tamelijk veel bij skandix, bij estate is't gratis vanaf 50 euro.
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html

Plaats reactie