Interieur ventilator
Geplaatst: 10 feb 2021, 16:04
Enige tijd geleden was ik aant het rijden in m’n 940 GLe (B200F) plots kwam er rook uit de ventilatie roosters en rook het enorm verbrandt ook stopte de interieur ventilator met werken.
Na enige tijd een nieuwe weerstand erin en opgelost
Tijdje later weer hetzelfde probleem nu loopt de motor van de ventilator enorm stroef dus deze ook vervangen.
Nu is mijn vraag voor ik alles weer in elkaar steek en dashboard weer mooi in elkaar knutsel.
Hoeveel Volt moet er toekomen op de ventilator? Kan het zijn dat deze stuk ging door over-voltage?
Ik meet momenteel 13.8V aan de ingang. Wat ik toch fraai veel vind.
Nieuwe ventilator motor is van Nissens en weerstand origineel Volvo.
Mvg
Korneel
Na enige tijd een nieuwe weerstand erin en opgelost
Tijdje later weer hetzelfde probleem nu loopt de motor van de ventilator enorm stroef dus deze ook vervangen.
Nu is mijn vraag voor ik alles weer in elkaar steek en dashboard weer mooi in elkaar knutsel.
Hoeveel Volt moet er toekomen op de ventilator? Kan het zijn dat deze stuk ging door over-voltage?
Ik meet momenteel 13.8V aan de ingang. Wat ik toch fraai veel vind.
Nieuwe ventilator motor is van Nissens en weerstand origineel Volvo.
Mvg
Korneel