Amazon '66

Hier kunnen lopende en opstartende projecten worden voorgesteld.

Moderator: Youk

Plaats reactie
Samazon
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:48
Locatie: Ekeren

Amazon '66

Bericht door Samazon » 11 mei 2012, 12:27

Hi there Folks,

Ben een beetje nieuw op't forum, maar op aanraden van 2 goede vrienden (PV'ke & Preacher), heb ik mij ook aangesloten op jullie forum.
Hier zijn wat fotokes van mijn Amazon, bouwjaar 1966. Ik heb de wagen al 12 jaar in mijn bezit, maar ben er sinds 2 jaar eigenlek pas terug aan bezig, teveel andere lopende projectjes...hehe :wink:
Ik heb de wagen gekocht zoals op de foto's (kleur,wielen) ondertussen al wel wat aan verbeterd, zeker kwa ophanging en sturing, motor is ook redelijk wat aan geprutst, interieur en de elektriciteit is ook helemaal vernieuwd van A tot Z...( foto's volgen later nog...) bedoeling is van hem nog meer te verlagen en uiteraard een ander kleurtje te geven, ben wat uitgekeken op het Milka paars en eigenlijk kan ik niet anders dan de carrosserie ook is aan te pakken, dat merken jullie later wel aan de hand van de foto's... Dus met andere woorden...The never ending project...
Ik post wel regelmatig nieuw fototjes als er schot in de zaak komt...
Groetjes,
Sam
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

onlangs ook is geprobeerd met white walls, had ook wel iets, maar komen tijdens het rijden los, dus moet ik daar eerst een andere oplossing voor vinden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Spijtig genoeg,een paar maand geleden, na net een nieuwe alternateur gestoken te hebben, gingen we een testritje doen, op een zonnige, kille en iets vochtige prachtige zondagmorgen en na een paar minuutjes rijden en bocht iets te snel te nemen...heb je ineens dit voor... :( :cry: :cry: :cry: :evil: :evil: :evil: ...Vangrail 1 / Amazon 0.
Ach ja, weten weer wat te doen...gelukkig is het maar wat carrosserie werk en is de rest niet geraakt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pv,ke
Berichten: 158
Lid geworden op: 31 dec 2010, 12:47

Re: Amazon '66

Bericht door pv,ke » 11 mei 2012, 13:59

welkom maateke :wink: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
tclubke weurd al een beetje groter :wink:

Gebruikersavatar
L385 Viking
Berichten: 248
Lid geworden op: 27 mei 2006, 11:54
Locatie: Denderleeuw

Re: Amazon '66

Bericht door L385 Viking » 11 mei 2012, 18:57

Tedju das spijtig :( Blinken deed hij anders wel. Welkom bij de club. :D
S60 - 2018
240S - 1991
240SE - 1991 R.I.P. " roest in peace"

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Re: Amazon '66

Bericht door Rubicon » 12 mei 2012, 06:15

Volgens mij heb ik die paarse zien staan op kapaza (of elders). Ik vond 'm wel interessant. Dat kleur is nu ook niet echt mijn ding, maar verder zag hij er wel strak en in goede staat uit. :D
Jammer van de deuk.. maar als je er niet mee rijdt, kan er ook niets gebeuren hé. Zal wel in orde komen :wink:
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Samazon
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2012, 12:48
Locatie: Ekeren

Re: Amazon '66

Bericht door Samazon » 15 mei 2012, 23:16

Dat moet een ander Amazoneke geweest zijn vrees ik, wagen heeft jaren van de 1ne garage naar de andere verhuisd tot we er terug zijn aan begonnen, maar nu proberen we het ritme wat hoger te houden... :D :D
Crashke komt wel goe, al pinker en koplamp gevonden...als ik de rest van de stukken heb begin ik eraan...alles komt wel terug owkeeeee :D :D :D

Plaats reactie