TROMMELREM ACHTER OPENEN

Hier kunnen lopende en opstartende projecten worden voorgesteld.

Moderator: Youk

Plaats reactie
PHILIPPE VERHAEGE
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 sep 2016, 11:32

TROMMELREM ACHTER OPENEN

Bericht door PHILIPPE VERHAEGE » 23 okt 2016, 11:15

HALLO, is er iemand die me kan helpen in verband met openen trommelrem pv444 van 1954, handremkabel is los, ik hoor losse stukje in trommel.
Ik verwijderde reeds grote asmoer en een grote ring, kan het zijn dat de rest in één geheel is en er moet kunnen afschuiven, ik ben nog een leek
in deze hobby, of moet er nog iets anders gebeuren?
mvg
philippe

Gebruikersavatar
pieter007
Berichten: 298
Lid geworden op: 13 feb 2005, 14:35
Locatie: olv waver
Contacteer:

Re: TROMMELREM ACHTER OPENEN

Bericht door pieter007 » 23 okt 2016, 12:17

daar heb je een remtrommeltekker voor nodig
amazon 1968 / v50 2007

www.volvo-forum.nl

Pieter
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 feb 2013, 13:27

Re: TROMMELREM ACHTER OPENEN

Bericht door Pieter » 29 okt 2016, 13:09

Waar zit je?

PHILIPPE VERHAEGE
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 sep 2016, 11:32

Re: TROMMELREM ACHTER OPENEN

Bericht door PHILIPPE VERHAEGE » 29 okt 2016, 13:29

INTUSSEN HEB IK DE REM REEDS KUNNEN OPENEN EN DE HANDREM HERSTELLEN, hartelijke dank voor het antwoord, ik dacht al dat het zo was maar door dit antwoord heb ik het durven doen.

Intussen heb ik ledlampen kunnen bestellen voor de achterlichten/remlichten, die worden nu opgestuurd. Verder weet ik niet waarom, maar de remlichten gaan soms
aan na een paar maal duwen op de rem, maar meestal doen ze het niet. De auto werd afgekeurd voor remverschil van meer als 50 % vooraan, zou dit kunnen wijzen op lucht in de remmen, toen ik naar de schouwing