Toekomst van het magazijn
Re: Toekomst van het magazijn
Yes,
Ik was zeer tevreden van de magazijndag en heb zowel nieuwe als oude dingen gekocht. Nogmaals dank aan de magazijniers die met raad en daad klaar stonden en een handje mee droegen voor de zware stukken, zoals mijn rechter amazondeur .
James
Ik was zeer tevreden van de magazijndag en heb zowel nieuwe als oude dingen gekocht. Nogmaals dank aan de magazijniers die met raad en daad klaar stonden en een handje mee droegen voor de zware stukken, zoals mijn rechter amazondeur .
James
- L385 Viking
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 11:54
- Locatie: Denderleeuw
Re: Toekomst van het magazijn
Ik ben ook geweest. Ondanks de koude een goede opkomst. Heb een toerenteller op de kop kunnen tikken voor mijn 240 blijkt nu dat het een dieselmodel is wel vervelend als je een benzineslurper hebt
S60 - 2017
240S - 1991
240S - 1991
Re: Toekomst van het magazijn
Ik heb hier nog een toerenteller liggen.L385 Viking schreef:Ik ben ook geweest. Ondanks de koude een goede opkomst. Heb een toerenteller op de kop kunnen tikken voor mijn 240 blijkt nu dat het een dieselmodel is wel vervelend als je een benzineslurper hebt
240DL 1986 196000km
164E 1973 151000km
164E 1973 151000km
Re: Toekomst van het magazijn
Het was zeker de moeite om eens rond te neuzen.
Mensen die nog onderdelen nodig hebben kan ik aanraden om toch eens een kijkje te gaan nemen.
Mensen die nog onderdelen nodig hebben kan ik aanraden om toch eens een kijkje te gaan nemen.
240DL 1986 196000km
164E 1973 151000km
164E 1973 151000km
- L385 Viking
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 11:54
- Locatie: Denderleeuw
Re: Toekomst van het magazijn
Darn, het was me ontgaan. Maar het zou niet voor mij geweest zijn, weer een weekend besteed op het werk
Komen er nog momenten?
Komen er nog momenten?
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..
Re: Toekomst van het magazijn
[quote="Rubicon"]Darn, het was me ontgaan. Maar het zou niet voor mij geweest zijn, weer een weekend besteed op het werk
Komen er nog momenten?[/quote]
Ja!
Komen er nog momenten?[/quote]
Ja!
One old Volvo for life
- Volvodiesel
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:28
- Locatie: Oordegem
Re: Toekomst van het magazijn
Ik wil je wel afhelpen van die dieseltoerenteller. Laat me even weten wat je er voor wilt.L385 Viking schreef:Ik ben ook geweest. Ondanks de koude een goede opkomst. Heb een toerenteller op de kop kunnen tikken voor mijn 240 blijkt nu dat het een dieselmodel is wel vervelend als je een benzineslurper hebt
164 Overdrive B30A 1970 / 242 DL B19A 1979 / 244 GL D24 1986 / 744 GLE D24T 1987/ XC70 D5244T10 2010
- L385 Viking
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 11:54
- Locatie: Denderleeuw
Re: Toekomst van het magazijn
Voor mij was het eerder een deftige afknapper na 160km heen en terug.Sierlijsten? "Ja maar die zijn nu niet bereikbaar" Zoiets laat je beter op voorhand weten.Werd eerst goed voortgeholpen maar moest dan wijken voor iets dringender blijkbaar.Nu ga hier geen steen werpen naar vrijwilligers die hun vrije tijd opofferen maar als buitenstaander vind je juist niets in dit magazijn en ik had de indruk dat het voor de magazijniers ook niet je dat was. Nu ja ge leert altijd iets bij in de toekomst enkel nog zulke verplaatsing als je weet wat er ligt.Nog dit van sommige stukken vroeg ik me af waarom de moeite gedaan was om ze te stockeren.imker schreef:Het was zeker de moeite om eens rond te neuzen.
Mensen die nog onderdelen nodig hebben kan ik aanraden om toch eens een kijkje te gaan nemen.
- Volv_oholic
- Site Admin
- Berichten: 537
- Lid geworden op: 27 mar 2004, 20:47
Re: Toekomst van het magazijn
Voor mij was het eerder een deftige afknapper na 160km heen en terug.Sierlijsten? "Ja maar die zijn nu niet bereikbaar" Zoiets laat je beter op voorhand weten.Werd eerst goed voortgeholpen maar moest dan wijken voor iets dringender blijkbaar.Nu ga hier geen steen werpen naar vrijwilligers die hun vrije tijd opofferen maar als buitenstaander vind je juist niets in dit magazijn en ik had de indruk dat het voor de magazijniers ook niet je dat was. Nu ja ge leert altijd iets bij in de toekomst enkel nog zulke verplaatsing als je weet wat er ligt.Nog dit van sommige stukken vroeg ik me af waarom de moeite gedaan was om ze te stockeren.[/quote]
Beste,
Ik vind het ook jammer dat je na je trip niet de stukken gevonden hebt die je nodig had. We kunnen nu eenmaal niet alles in het magazijn hebben liggen. Het magazijn bestaat al lang, en in het verleden hebben we vele interessante stukken gehad, maar zoals het in het old-timer wereldje gaat, zijn bepaalde stukken soms niet meer te krijgen, en dan raakt ook onze voorraad op. De stukken waarvan jij je afvraagt waarom ze er zijn, heeft te maken dat er in het verleden vele grote stock's zijn opgekocht waar die stukken bijzaten, en geloof me, er is al veel weggegooid geweest omdat we er gewoon veel te veel van hadden of het niet echt de moeite meer was om nog bij te houden, maar ook hebben we al vele mensen kunnen verder helpen met de stukken waarvan anderen denken dat ze waardeloos zijn... Wat het voor ons als magazijnier moeilijk maakt bij grote opkomsten in het magazijn, is vooral het feit dat niet alle leden betrouwbaar zijn, we proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar we moeten ook kunnen toezien op mensen met grijpgrage handjes, het gebeurt telkens weer als we mensen in de rekken laten lopen, dat we dan opgengescheurde verpakkingen zien, waar dan stukken uit verdwijnen. Hiermee komen we dan ook in de problemen als iemand anders deze complete sets wil kopen, ook weer afgelopen zaterdag heeft er iemand dichtingen ontvreemd uit een dichting set van B18... Als je de verre verplaatsing niet voor niets wil doen, kan ik je aanraden om eerst een mail te sturen, zodat we je de trip eventueel kunnen besparen.
Volv
Beste,
Ik vind het ook jammer dat je na je trip niet de stukken gevonden hebt die je nodig had. We kunnen nu eenmaal niet alles in het magazijn hebben liggen. Het magazijn bestaat al lang, en in het verleden hebben we vele interessante stukken gehad, maar zoals het in het old-timer wereldje gaat, zijn bepaalde stukken soms niet meer te krijgen, en dan raakt ook onze voorraad op. De stukken waarvan jij je afvraagt waarom ze er zijn, heeft te maken dat er in het verleden vele grote stock's zijn opgekocht waar die stukken bijzaten, en geloof me, er is al veel weggegooid geweest omdat we er gewoon veel te veel van hadden of het niet echt de moeite meer was om nog bij te houden, maar ook hebben we al vele mensen kunnen verder helpen met de stukken waarvan anderen denken dat ze waardeloos zijn... Wat het voor ons als magazijnier moeilijk maakt bij grote opkomsten in het magazijn, is vooral het feit dat niet alle leden betrouwbaar zijn, we proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar we moeten ook kunnen toezien op mensen met grijpgrage handjes, het gebeurt telkens weer als we mensen in de rekken laten lopen, dat we dan opgengescheurde verpakkingen zien, waar dan stukken uit verdwijnen. Hiermee komen we dan ook in de problemen als iemand anders deze complete sets wil kopen, ook weer afgelopen zaterdag heeft er iemand dichtingen ontvreemd uit een dichting set van B18... Als je de verre verplaatsing niet voor niets wil doen, kan ik je aanraden om eerst een mail te sturen, zodat we je de trip eventueel kunnen besparen.
Volv
Re: Toekomst van het magazijn
Volv_oholic ,dat versta ik wel zenne. Droevig genoeg is de tijd dat je iedereen ongestoord kunt laten rond kijken voorbij. Denk dat jullie iets strenger zullen moeten zijn. Misschien gewoon grote pot koffie zetten aan de balie en zeggen jongens hier wachten tot je verder geholpen wordt.Toch bedankt voor de moeite en ja een mail sturen was slimmer geweest.
Re: Toekomst van het magazijn
Ik vind dat stelen van onderdelen van de club weerzinwekkend en het is niet de eerste keer!
Als ik iemand zou betrappen zou ik hem eerst gewoon laten doen en als hij komt afrekenen eerst zijn lidkaart vragen, hem alles laten betalen, zijn lidkaart niet teruggeven en hem schrappen uit de ledenlijst en als hij van zijn oren maakt dreigen met klacht neer te leggen bij de politie!
Misschien nogal grof maar voor mij de enige juiste werkwijze....
Als ik iemand zou betrappen zou ik hem eerst gewoon laten doen en als hij komt afrekenen eerst zijn lidkaart vragen, hem alles laten betalen, zijn lidkaart niet teruggeven en hem schrappen uit de ledenlijst en als hij van zijn oren maakt dreigen met klacht neer te leggen bij de politie!
Misschien nogal grof maar voor mij de enige juiste werkwijze....
One old Volvo for life
Re: Toekomst van het magazijn
grof vind ik dit zeker niet ,wand ik zou gewoon al die zijn vingers breken ,
zodanig dat deze persoon de komende tijd niets meer kan vastnemen ,
magazijn is voor anderen te helpen , dit is geen respeckt voor de mensen die anderen proberen te helpen
zodanig dat deze persoon de komende tijd niets meer kan vastnemen ,
magazijn is voor anderen te helpen , dit is geen respeckt voor de mensen die anderen proberen te helpen
- DJ_Karinsky
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
- Contacteer:
Re: Toekomst van het magazijn
amai diefstal. Hou u daar mee bezig zeg en dan nog voor een pakking ...... pfff
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html