Amazone bezitter in Balen gezocht.

Alles wat je elders niet kwijt kan

Moderators: Youk, robin168

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gert
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2011, 20:12

Amazone bezitter in Balen gezocht.

Bericht door Gert » 03 jan 2014, 13:27

Ik kreeg onderstaande mail van een man uit Oudenaarde. Ik ken de man uit Balen echter niet, misschien iemand anders ??

Beste,
ik ben Ronny Verhaeghe uit Oudenaarde. Na het lezen van Uw advertentie op 2de hands, vraag ik Uw eventuele hulp voor het volgende voorval.
Op nieuwjaar werd de fiets van mijn zoon die in Antwerpen woont door de politie in bewaring genomen. Een andere persoon beweert dat de fiets zijn eigendom is en dat mijn zoon de fiets heeft gestolen.
Mijn zoon kocht de fiets aan in het jaar 2011 bij een particulier in Balen, die een advertentie had geplaatst op Kapaza. Het betreft een soort bakfiets met drager vooraan (soort postbodefiets). Opvallend was dat er op de assen van de fiets dopjes zaten van wielvelgen van Volvo. De fiets werd 'handje contantje' betaald. Mijn zoon is slechts één maal in Balen geweest en weet de identiteit of het adres van de verkoper niet meer.
Gezien hij niet kan bewijzen waar hij de fiets aankocht, blijft de fiets in bewaring. Waarom ik me tot U richt... mijn zoon kan zich herinneren dat de persoon waarvan hij de fiets kocht ongeveer 35 à 40 jaar oud was, niet te groot maar stevig gebouwd en duidelijk gespierd. De woning was landelijk gelegen. Het betrof een halfopen bebouwing met kleine voorgevel (ongeveer 5 meter) en de oprit was aangelegd in 'dolemiet kiezel' . Achteraan de woning stond een groot tuinhuis. In het tuinhuis was de verkoper een Volvo Amazon van rode kleur aan het opknappen. Wat mijn zoon ook opviel was er in het tuinhuis nog verschillende auto-onderdelen lagen, waaronder verschillende wieldoppen van Volvo. De verkoper was dus duidelijk een liefhebber van Volvo. Gezien U uit Balen bent, en u een groot lot Volvo onderdelen te koop aanbiedt, bestaat misschien de mogelijkheid dat U de persoon die de fiets verkocht, zou kunnen kennen. Het is enkel de bedoeling dat deze persoon een documentje van verko
op onder particulieren zou kunnen opstellen, zodat mijn zoon rechtmatig terug in het bezit van zijn fiets zou kunnen komen.
Zou U de persoon kennen ?

met vriendelijke groeten en sorry voor het storen
Ronny Verhaeghe
Oudenaarde

Pieter
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 feb 2013, 13:27

Re: Amazone bezitter in Balen gezocht.

Bericht door Pieter » 03 jan 2014, 15:10

Zou wel eens deze dame/heer kunnen zijn...
http://www.kapaza.be/nl/onderdelen/onde ... 524426.htm

Daar heb ik mijn spatbord gekocht, en in een schuur/tuinhuis in de tuin waren ze inderdaad een Volvo aan het opknappen.

Gebruikersavatar
Gert
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2011, 20:12

Re: Amazone bezitter in Balen gezocht.

Bericht door Gert » 03 jan 2014, 19:07

ok, bedankt, zal het doorgeven !!

Plaats reactie