Als Belgisch clubblid aankopen doen in VKV-webshop

info en vragen over activiteiten

Moderator: Youk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Als Belgisch clubblid aankopen doen in VKV-webshop

Bericht door Rubicon » 15 jul 2016, 08:26

Door de Nederlandse Volvo Klassieker Vereniging werd mij gevraagd om bij VCCB nogmaals de procedure te verduidelijken om - als Belgisch lid van de VCCB - aankopen te kunnen doen in de Nederlandse webshop. Kennelijk bestaat hieromtrent nog veel onduidelijkheid. Onlangs werd dit in het laatste clubblad (voor het eerst) aangestipt, maar tevens wordt gevraagd dit ook te verspreiden via het forum.

VCCB-leden kunnen inloggen op de website van de VKV, door gebruik te maken van het Belgische lidnummer, voorafgegaan door BE. In totaal moet het gebruikte nummer bestaan uit BE plus vijf cijfers. Dus als je lidnummer minder cijfers bevat, gebruik je enkele voorgaande nullen.

- Bv. Is je lidnummer "2000", dan dien je bij VKV in te loggen met BE02000
- Is je lidnummer "20", dan gebruik je BE00020

Voor je een eerste maal kan inloggen, moet een wachtwoord worden aangemaakt. Vul bij 'Gebruikersnaam' het correcte lidnummer in (BE*****) en klik daarna op 'Wachtwoord Vergeten'. Vervolgens krijg je de vraag om een e-mailadres in te vullen. Naar dit e-mailadres wordt tenslotte een verificatiecode gestuurd via welke je een nieuw wachtwoord kan creëren.

LET OP: sinds VKV gebruik maakt van een nieuwe website, is er een bug gekend bij het inloggen. Het gebeurt dat na inloggen een foutmelding verschijnt met als tekst dat het paswoord een ongeldig teken bevat. Dit kan je voorkomen door op de website van VKV eerst naar het tabblad 'Vereniging' te gaan en op deze pagina in te loggen.

Met het BE***** lidnummer kan je vervolgens aankopen doen in de webshop!

! Kan dit eventueel worden aangevuld op de website van VCCB (tabblad 'Magazijn', op de homepagina?)
Laatst gewijzigd door Rubicon op 29 okt 2016, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Gebruikersavatar
ovlov
Berichten: 112
Lid geworden op: 22 jun 2010, 08:39

Re: Als Belgisch clubblid aankopen doen in VKV-webshop

Bericht door ovlov » 15 sep 2016, 09:12

Hallo

Zes maal geprobeerd vanop drie verschillende computers, de procedure strikt gevolgd maar krijg steeds de melding dat de verificatiecode niet correct is ( nochtans vanuit mail rechtstreeks gecopieerd).
Ik heb het uiteindelijk opgegeven en mijn stukken ergens anders besteld waar het veel eenvoudiger gaat . Jammer want ik was altijd tevreden van de service.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1305
Lid geworden op: 04 dec 2006, 20:33
Locatie: Evergem

Re: Als Belgisch clubblid aankopen doen in VKV-webshop

Bericht door Rubicon » 15 sep 2016, 13:50

Stuur eens een mailtje naar de webbeheerder van VKV. Ik werd goed geholpen.
...unless you're driving a Volvo... and then a Honda..

Gebruikersavatar
Youk
Berichten: 206
Lid geworden op: 03 nov 2010, 21:19
Locatie: Sint-Amands

Re: Als Belgisch clubblid aankopen doen in VKV-webshop

Bericht door Youk » 15 sep 2016, 17:21

Zou het kunnen zijn dat je bij VCCB geen of een ander email adres hebt geregistreerd staan dan wat je probeert te gebruiken om aan te melden bij de VKV? We hebben dit ook ontdekt, dus voor een hele reeks mensen moet er een aanvulling/update gebeuren zodat er met de juiste gegevens gewerkt wordt.

Plaats reactie