na jarenlang besmet geweest te zijn met het Citroën virus

We rijden hier voorlopig nog wel met een Xantia en C15 maar komend weekend komt er eindelijk eens een Volvo op het erf.
Ik ben al jaren autoliefhebber en ik vind veel mooi en ben voor zeer uiteenlopende merken en types van auto's wel te vinden.
Maar ik heb al jaren een boontje voor Volvo (144,240,740,940,850) en Saab (900,9000) en plots komt er dan deze Volvo 740 GLE 16 VALVE automaat op LPG mijn pad gekruist.

als alles goed gaat kan ik hem komend weekend ophalen en mijn eerste rit mee doen.
De wagen staat in redelijke goede technische staat want hij is gekeurd voor verkoop, roest heb ik er niet direct kunnen aan vinden.
Uiteraard heeft hij met zijn 350000km ervaring wel wat gebruikerssporen die zich vertalen in bulten en krassen in de carrosserie, een dakhemel die er al deels niet meer is, een flinke scheur in de voorruit de km-teller en snelheidsmeter die het niet meer doen en waarschijnlijk ook een defecte benzinedrukregelaar.
Het interieur ziet er verrassend goed uit.

Ik hoop dus via deze weg veel goede tips te vinden en toffe Volvo Liefhebbers te mogen leren kennen.

Tot binnenkort groetjes uit de buurt van Gent.