Hoog tijd voor een update!!!!
De witte 760 staat te koop wegens aankoop van een andere 760. Met spijt in het hart zoals dikwijls gezegd word, maar ik heb geen plaats voor 8 auto's!! Ik heb al enkel enthousiaste geïnteresseerden mogen verwelkomen, maar hij staat er nog steeds. ==>
http://www.2dehands.be/autos/autos/volv ... l?wijzig=1
De grijze 760 diesel heeft eindelijk terug originele 760 II lichten. Het was een lange zoektocht naar de juiste lichten voor een degelijke prijs, maar ze zitten er eindelijk in. :p
De 244 heeft terug nette blauwe deurbakken. Die zaten er bij aankoop niet meer in. In een sloper vond ik wonder boven wonder nog twee perfect intacte blauwe deurbakken. Dus ook dat is opgelost. In diezelfde sloper vond ik ook een net linker achterlicht, het oude werd roze, en blauwe hoofdsteunen voor de achterbank. Een leuke optie erbij!!!
Foto's volgen van zodra ik eens niet vergeet van mijn camera mee te nemen.
En dan nog het laatste nieuws!!! Ik heb dus alweer een auto gekocht!!!! Een 760 turbo intercooler van 1984 met B23ET motor. Schijnt en zeldzaam blokje te zijn. Bij deze een eerste foto!! Eens hij ingeschreven is stel ik hem wel even uitgebreid voor!!