Voorstelling

wie heeft wat in zijn of haar garage staan ?

Moderator: Youk

Plaats reactie
the cup
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2016, 21:13
Locatie: Lokeren

Voorstelling

Bericht door the cup » 22 feb 2016, 20:17

Hallo iedereen :D , ik weet niet of ik in het juiste topic zit maar kzal me eerst even voorstellen . Mijn naam is D'hont Christophe uit Lokeren in april word ik 43 , reeds 22 jaar bij dezelfde mooie dame waar ik een stiefzoon van 25 een zoon 16 en een dochter van 8 mee heb , sinds 2002 ben ik werkzaam als spuiter-machineoperator bij Volvo Cars Gent . Voor het dagelijks gebruik rijden wij hier met een Volvo V50 1.6e van eind 2011 (eco premie :P ) en een Renault Kangoo . Wegens tijdsgebrek heb ik sinds nieuwjaar mijn zeeaquarium stop gezet en gans de santeboetiek verkocht ... :? , nu ging dat eigenlijk supersnel (was wel een topbakje !) en was alles op 14 dagen tijd verkocht ! Met de opbrengst + nog wat opleg eventueel wou ik dan terug een oude droom najagen en ben ik mijn vader (gans zijn carriëre mekanieker bij Auto5) gaan vragen of hij mee wou op amazon jacht ... vermits het den 3de is (andere 2 combi en 2deurs nooit mee gereden :( ) moest het deze keer zeker ne goeien zijn . Bij de eerste gaf hij mij de raad om af te blijven ... tja dan weet je het wel , de 2de keer vonden we ne goeien ... kas goed , nieuwe voortrein , nieuwe uitlaat , proper interieur maar twas ne 69 met een B18 dus daar klopte het plaatje niet want vanaf 68 zaten er alleen nog B20's in maar toch twas gene slechten zeker niet ! Kwou hem eigenlijk kopen maar toch mijn vader nog ne keer meegesleurd naar nog nen anderen en pats dat was hem !!! We kwamen toe bij een man van 75 jaar die de amazon als hobbyauto had , altijd binnen gestald en (bijna waarschijnlijk) nooit geen regen gezien , het betreft een 2deurs amazon van 67 oorspronkelijk donkerblauw maar (goed) herspoten in een mooi azuurblauw .
Momenteel ben ik nog een plaats aan het zoeken om hem te stallen eens dat gebeurd is bel ik de eigenaar en dan gaat ie er mee naar de schouwing zodat ik mijn o-platen kan aanvragen , er is geen haast bij want hij staat daar niet in de weg (mag zelfs tot de zomer blijven staan) en voorlopig hoeft het voor mij nog niet ik wacht wel het betere nog wat af ... ; greetz Christophe ! :wink:
Volvo amazon 1967 - Volvo V50 1.6e 12-12-2011

Gebruikersavatar
texaco
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 feb 2016, 10:12
Locatie: Gavere

Re: Voorstelling

Bericht door texaco » 23 feb 2016, 16:12

Heb je ook foto's van jouw wagenpark? :D
Welke ploeg heb je, ik deze week de vroege, mss dat we elkaar ooit eens zien op de Kennedybaan :D
Ik heb alvast een makkelijk nummerplak om te onthouden, mijne 'BEU'.
Volvo 164 '1972
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
L385 Viking
Berichten: 248
Lid geworden op: 27 mei 2006, 11:54
Locatie: Denderleeuw

Re: Voorstelling

Bericht door L385 Viking » 23 feb 2016, 19:43

Welkom bij de club Christophe.

Groeten Bart
S60 - 2018
240S - 1991
240SE - 1991 R.I.P. " roest in peace"

the cup
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2016, 21:13
Locatie: Lokeren

Re: Voorstelling

Bericht door the cup » 24 feb 2016, 07:54

texaco schreef:Heb je ook foto's van jouw wagenpark? :D
Welke ploeg heb je, ik deze week de vroege, mss dat we elkaar ooit eens zien op de Kennedybaan :D
Ik heb alvast een makkelijk nummerplak om te onthouden, mijne 'BEU'.
Wel kheb ook de vroegen :P , kzal U wss niet zien want ik carpool en tis nie aan mij om te rijden ... maw kben nog nie van de parking en ik slaap al ! :lol: :lol: :lol:
Vermits de amazon nog niet thuis staat heb ik helaas nog geen foto's :roll: maar dat komt nog dat maakt het wat spannender , wanneer ik foto's heb zal ik ze posten samen met enkele van de V50 :P , greetz Christophe ! :wink:
Volvo amazon 1967 - Volvo V50 1.6e 12-12-2011

the cup
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2016, 21:13
Locatie: Lokeren

Re: Voorstelling

Bericht door the cup » 24 feb 2016, 07:55

L385 Viking schreef:Welkom bij de club Christophe.

Groeten Bart
Dank U Bart !!! :wink:
Volvo amazon 1967 - Volvo V50 1.6e 12-12-2011

Plaats reactie