Tellerke blijft hangen
Moderator: Youk
Tellerke blijft hangen
Voor wie het interesseert even de componenten die stuk waren.
1) IC UAF2115
2) Capaciteit 220µF
3) Capaciteit 47µF
4) Tandwieltje 2 tanden stuk
Laatst gewijzigd door ababbel op 28 nov 2017, 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
240 = Echt zweeds staal op rubberen banden.
Re: Tellerke blijft hangen
Nice!
Welk jaar, de 240?
Dit laat me denken aan de herstelling van de toerenteller van mijn P1800. Een condesator en 2 x 1 thermistor; kostprijs 1.2€
Ik had waarschijnlijk 300 keer meer betaald bij een "specialist".
Welk jaar, de 240?
Dit laat me denken aan de herstelling van de toerenteller van mijn P1800. Een condesator en 2 x 1 thermistor; kostprijs 1.2€
Ik had waarschijnlijk 300 keer meer betaald bij een "specialist".
Laatst gewijzigd door lucas op 08 nov 2017, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
65.000 Km met de P1800, op 14 jaar tijd, SP95, zonder loodvervanger!
Verkocht.
Verkocht.
- DJ_Karinsky
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 05 mei 2007, 15:04
- Locatie: 9940
- Contacteer:
Re: Tellerke blijft hangen
Mooi, veel fouten tesamen allez . Goed dat je het hebt kunnen oplossen en dat hij terug telt nu geen fraude meer
@ lucas : ja een 240
@ lucas : ja een 240
Volvo-for-Lif3 !
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
MY88 240 GL b230kH 34/34 z11
http://www.do88.se/en/index.html
Re: Tellerke blijft hangen
Was toen in 09/85 het nieuwe model "86"!lucas schreef:Welk jaar, de 240?
Wat je zelf kan doen, doe je meestal beter (en goedkoper).lucas schreef:Dit laat me denken aan de herstelling van de toerenteller van mijn P1800. En condesator en 2x 1 thermistor; kostprijs 1.2€
Ik had waarschijnlijk 300 keer meer betaald bij een "specialist".
240 = Echt zweeds staal op rubberen banden.